Wednesday 16 July 2008

Debat....

Korang tgk debat mlm td?
Aku terpaksa tgk...sbb org tu semangat nk tgk...
Lgpun ada siaran tertunda kan..pilihan di tgn pengguna...

Antara sbb² yg menyebelahi org tu :
1) TV tu share ngn kwn org tu *so sedo diri la kan menumpang tgk*...siap kwn org tu baring seblah siap sound "jgn bukak kuat²".. pastu dengo member tu ngorok...hahaha..
2) Smbil tgk smbil ditemani SMS tunang yg bru 'diijab makbolkan" baru sebulan lbh kuang...tgh semarak kasih la katekan...klu tak org tu awal² dh msuk bilik..xde de melayan TV dia...kuh²...

Akhirnya, berdua je yg tgk..aku smbil gerak ke dapo tgk bju dlm mesin..smbil msak skit utk sahur *yelah volume TV tu dh leh smpai ke dapur ok*....aku dengo org tu bebel..bebel..bebel...ngn emosinya...aku? diam je lah..malas nk melayan....hauhauhua....aku kan berfikir secara RASIONAL...bukan EMOSI...keh²...

Ulasan : Err...xyah tgk pn takpe...menteri setawun jgung itew x reti la eloborate apa yg rakyat nk dengar benanya...yg aku geram asal asik attack personel DSAI je..ni debat psl minyak deeee....*eh teremosikah aku kah²...aloo aku bkn pro mana² parti tupperware okeh...fikir RASIONAL...heh²*...pi mai pi mai tang tu gak...adehhhs!...kita tgk pe jadik pas ni nt...hehehhhh!!!!

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...