Wednesday, 16 September 2009

Nak raya dah?

Di kesempatan yang tinggal tak berapa hari lagi ini....persediaan yang ala kadar *ye ke? :p
  • Baju raya - Made in kedai sahaja..minggu sebelumnya ke PKNS+PAS Shah Alam, dah jumpa tapi baru survey...minggu seterusnya ke PKNS+Warta Bangi...pusing balik ke Shah Alam...baru lah jumpa yang berkenan...pesen jubah la jawabnya...disebabkan perut kembung kan...carik baju pahang semakin tak nampak kainnya...kalau ada pun dah berjangkit dengan patern sekarang..kain ciffon jarang! auuwww seksi mak! cukuplah sehelai kan...wah²...MyWanWan pun dah awal² cakap..pakai je baju tahun lepas..heh...baju nikah pun elok lagi..hakhak...dengan konsep : pembaziran amalan syaiiiiitonnnn.....
  • Aksesori baju- Dapat brooch free ok...sebab beli baju jubah...ok...yang lain² guna je apa yang ada...huhu....sampai terfikir kadang² malas nak melawa...motif?apakah itu??
  • Biskut raya- Sudah maklum..biskut buatan sendiri hanya biskut Cornflake...yang lelain adalah biskut tunjuk² ye seperti dibawah...
Di import dari Shida & orang ofis...
  • Kerepek kudapan - Oh ni wajib...tapi sampai sekarang tak beli lagi...huhuhuwaaaawaaaaa.....
  • Kek raya - *buleh gitu kek pun ada 'raya'....tahun² lepas mesti ada kek lapis sarawak...tapi kali ni kene warning dah dengan mak+kakak..."tak payah beli la tahun ni, macam dah muak"...ok baik bos....
  • Kemas rumah - Oh...sekarang memang sedang berkemas...untuk berpindah selepas raya nanti..heh...rumah kat kampung tuh...harap² lah ada yang mengemasnya setelah tender tahun ini saya dah pencen....hihihi
  • Kereta - Servis yang terbaik...maklumlah kereta comel yang banyak berjasa dari utara ke selatan...mudah-mudahan tak banyak songeh ye kereta yang comel :D
  • Duit raya - Eh...tak pergi menukar lagi ni...agak² ada belen lagi tak kat bank eh...hihihi....kalau takde..bagi duit syilling je lah.....sampul company bagi pun bukan banyak sgt...ehiks...pastu siap ada kupon KFC...aiseh ada yang tak bagi sampul ni kang..simpan sendiri..hahaha *keji
  • Tol + minyak - Hah yang ni memang garu kepala sikit la...hehe..tapi nak balik kampung jumpa keluarga kan...redha je lah...siap² bajet dah ni...setel..perkongsian satu ibadah...cewah...
  • Apa lagi eh...dah la tu kot...kata sederhana kan...hahaha...

6 comments:

  1. selamat hari raya kak...

    thn ni kena pakai jubah la yer..poyot dah besar..hehhe


    kak mintak maaf yer..zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  2. sujaihah:
    heh..dress yg mantap gtu..tggal sarung..nyusah je nk sarung kain hehhhhhh...

    sama² la kita ye...maaf zahir batin :D

    ReplyDelete
  3. SALAM AIDILFITRI @yue, baby & incik suami dr na dsni..
    ;)

    ReplyDelete
  4. nanonano:
    salam raya juga wat na+somi+bby yg x tuek lg..hihi

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...