Monday, 23 November 2009

HITAM...itu menawan....

Sayugia diwarkan..
saya sekarang bersiaran lintas langsung dibawah pokok ketapang sebelah rumah semenjak memiliki modem broadband Celcom...
(kunun je bawah pokok ketapang padahal dalam rumah je he he he)


HITAM...


itu menawan kan kan kan......

Modem CSL ni harganya RM199 jek...local modem....yang betul cap Celcom tuh leh tahan la harganya RM249...kalau ambil yang tu dapat free headphone...yelah tu...paling murah saya tengok kat tempat lain RM230...tu sah lah harga termasuk headphone tu tapi dikategorikan free....hak hak hak!...Ambil je yang murah....yang penting fungsinya sama.....

Ironinya kalau tengok warna...putih (modem Celcom) dengan hitam...hitam lagi menawan kan...he he he.....lagi pulak tu nampak tak simbol C tuh....itu adalah lampu indicator pelbagai warna yang menunjukkan signal samada Internet berfungsi, laju, ada masalah simkad dan sebagainya....cantikkkk...ada warna merah, kuning, ungu, hijau, biru....heheeeee...

NOTA KAKI:
* Perangai baru...riba anak sambil menyusu dan..... bersurfing...*buruk perangai!


4 comments:

  1. heheheh..meriba anak bagi susu sambil tgn sebelah sibuk pegang mouse
    mmg modern mom kan..

    *nmpak gayanya ko pun gitu gak nantyi dayu dlm pantang, anak tido je, ngadap laptop, amk suruh bertungku, ko sibuk tekan keyboard

    ReplyDelete
  2. memang kak..klu hitam ni nampak ala2 elegen la kan..saya pun suka warna hitam..tp baju takde lagi warna hitam...heheh

    ReplyDelete
  3. dayu:
    welkam welkam...mummy to be..ahaks..

    ReplyDelete
  4. sujaihah:
    org kulit cerah tak sesuai pakai kaler itam heheh

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...