Monday, 11 July 2011

Tertunai sudah....

Assalamualaikum....

Akhirnya...setelah 2 kali tersilap timbang gula dan tepung baru-baru ni guna timbang biasa goyang-goyang tu..tak menahan sambar juga timbang digital cap Cosway ini!!!....yahuuu!!

Gambar kotak dulu lah eh....isinya belum dirasmikan...baru je lagi ni....baru semangat nak OPS shell tart ni nanti hahaha...

Ramai review timbang digital cap Cosway ni bagus...jadi dapatkanlah...eh ahkak tak cuba lagi..nanti dah guna baru boleh bagi review ye...ahkak dapat dengan harga RM45...^_^

Yummie Bangi...orang dah lah ramai.ingat nak tambah cetak shell tart..habis!...tepung pun habis!..gula castor juga habis!...dan nak survey juga timbang digital cap kat sana...tapi tak jumpa..lagipun dah frust semua habis....#APTB [apa pun tak bole]....ahhh sudah balik...

Nota Kaki:
* Oh tiba-tiba ternampak bakeri baru jual peralatan bakeri bernama MAKCIK!!...lupa nak snap gambar kedai tu tauuu...nak cepat punya pasal....



2 comments:

  1. huwaaa jeles ni,
    na ni nk buat ape2 asek duk minjam brg2 kt umah sbelah (kakak)
    wahhahah nanti nk cri gak la :)

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...