Wednesday, 18 June 2014

Bila...Panas...

Assalamualaikum....

Siang, panas...
malam pun panas...
budak tecik ni pun berlaga panasnya balik...
mata amak dah jadi panda ni...
terjaga² je monitor dia...
rasanya mata dia pun sikit hari lagi jadi anak panda...
macam lebam dah...
dia pun tak cukup tidur la jugak...
dikala ahkak ala² nak terlena...
dia pulak gerak mintak air...
bukan sekali, berkali²...
maklumlah cuaca panas...
suhu pun turun tapi kejap je lah....
bila cek badan, panas berapi balik...

Komengaaaaaaa???!!

Usaha ke doktor sudah...
usaha ke Darul Syifa' pun sudah...
jadi usaha tradisional la pulak kot ni...
jadi kena kumpul petua²...
marilah mengoogle....
*selain bertanya ke orang² tua sendiri*

Anyone?
ada petua budak demam panas dikala bulan mengambang malam???
didahului dengan ucapan Terimakasih...

Huwarrghhhh!
amak mengantuk tahap panda dah ni.....



2 comments:

  1. Pegi jumpa pakar u olls.. demam malam adalah marabahaya skalik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuuuuu jenuh dah nana....
      alhamdulillah skrg dah ok...

      Delete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...