Monday 13 July 2015

Keputusan UKS SRAI 2015/2015

Assalamualaikum & Hai....

Keputusan peperiksaan sekolah integrasi dah keluar...
semak keputusan DISINI..
cuma letak no kad pengenalan anak je...

Mu'adz Firas...


Harapan 50-50...
nak menaruh harapan tinggi sangat pun...
kalau tak dapat pun bukan tak boleh sekolah lain, kan...
yelah kita pun tahu pencapaian anak masing²...
kalau dapat kira bonus...
Ahamdulillah..

Nanti ahkak nak kongsi kisah pasal contoh kertas soalan SRAI ni...
ada cerita disebaliknya....
kalau ada yang nak contoh kertas soalan boleh tinggalkan emel kat komen ya..
ahkak emelkan dan korang print la sendiri...
gituuuuu!!




23 comments:

  1. assalamualaikum
    puan,sy yazmeen..sy ingin bertanya berkaitan SRAI..jika tidak keberatan, boleh ke sy ingin dapatkan serba sedikit tips bagaimana puan buat persediaan utk ank2 bagi menduduki UKS?contoh2 buku yg puan guna untuk latihan anak.
    anak sy masih dlm peringkat belajar mengeja lagi dan masih belum mahir sangat membaca,tapi sy dan suami sama2 bantu ank mbuat latihan tetapi tidak tlalu push sebab risau memberi tekanan pulak....
    tentang UKS,boleh ke sy tahu jika ianya ada Ujian Lisan?jika ada,bentuk soalan bagaimana ye?adakah hafazan?
    terima kasih puan

    *jika puan ada contoh soalan UKS,boleh sy dptkan melalui emel?ini emel sy, neemzay@yahoo.com

    regards
    yazmeen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,

      Maaf ya lambat reply...nanti saya emelkan kertas soalan....

      Delete
  2. Assalam.puan, boleh sy dptkan contoh kertas ujian peperiksaan utk SRAI ni? ni email saya farah5766@gmail.com.
    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,

      Maaf ya lambat reply...nanti saya emelkan kertas soalan....

      Delete
  3. salam Puan..bole saya dptkan contoh soalan..email saya fazlin@ikhasas.com
    terima kasih banyak2...

    ReplyDelete
  4. salam puan, boleh saya dapatkan contoh soalan? emel asrimz@gmail.com terimakasih byk2 puan

    ReplyDelete
  5. Assalam Puan, boleh emailkan contoh soalan kepada saya?
    askeev83@yahoo.com terima kasih banyak2 puan...

    ReplyDelete
  6. salam puan boleh emelkan cth kertas ujian.azura.srianaqi@gmail.com.
    tq in advance

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum... boleh tolong emailkan soalan uks ke syida2309@gmail.com. Terima kasih

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum puan, jika tak keberatan mohon email kan contoh soalan ke email sitisharizalawatimokhjar@gmail.com. Kami dahului dengan terima kasih tak terhingga kerana sudi berkongsi dengan semua.. Moga beroleh keberkatan dan manfaat dari semua.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Puan,

    Kalau tidak keberatan boleh kongsi contoh soalan UKS. Saya nak prep anak saya untuk kemasukan tahun nie. Email saya : nalesa@yahoo.com

    Terima kasih Puan.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum puan,

    Bileh emailkan contoh soalan UKS. Terima kasih kerana membantu

    ct_1809@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  11. Puan,

    kalau tk keberatan boleh emailkan contoh soalan UKS kepada saya.
    bazlin.yusof@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum puan,

    boleh emailkan contoh soalan UKS.

    Terima kasih kerana membantu

    akmal_izan@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum..
    Mohon jasa baik puan emailkan contoh soalan UKS
    TQ very much..

    zularakorn@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum

    Mohon jasa baik puan email contoh soalan
    daisy_farhana@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. as salam, mohon jasa baik puan utk emailkan saya cth soalan di fazziera@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum, mohon jasa baik puan untuk kongsikan contoh soalan bagi tujuan UKS SRAI di emel LIN861103@gmail.com. Perkongsian puan saya dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih...

    ReplyDelete
  17. salam puan. saya atiq dri shah alam. boleh ke nak dptkan juga contoh soalan srai? boleh emelkan ke muazfood@gmail.com

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...