Wednesday 3 September 2008

Sketsa Ramadhan 1

Tempat : Ofis

Semalam hari pertama puasa


Tepat pukul 4.30 ptg...seme dok bepusu² terjah pintu nk balik....terutamanya kaum hawa..nk msak *msak kt Param...eh kaum adam pn pe kurangnya...nt jln jem!...Aku msh lg dok smbil lewa..time gni kompem lif tu pn jem...tp setakat 5 minit je...4.35 aku pn kuo gk opis..heh..dh tggal sorang kan...kt lif bersama² ngn beberapa org yg x lepas tggu lif nk turun...mereka yg dikenali iaitu si A dan si B yg tgh berbual...bila aku tiba kt situ...si A tegur..

si A : Eh...sorang pn kalut nk balik...bkn nk masak pn...
si B : eh kak amik bubur lambuk td kul brapa?
si A tpksa menjawab soalan si B dan soalan utk aku td berlalu di awangan...tanpa jawapan...

*eh npa dialog aku xde ek? haha...sbb aku x jwb pn time si A tanya...aku senyum je...senyum tu kan sedekah...hiksss....

Pasni aku pasti...ade lg sketsa Raya plak...har har har!



No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...