Monday 29 June 2009

Makan Nasi Beriyani...

Kejadian di Tesco Shah Alam sabtu lepas..selepas bersoping barang dapur dan baby sedar² dah pukul 5 petang! sebiji nasi pun tak lekat lagi ke tekak nih...haruslah cari zat² yang agak berat untuk ditelan kan...sebelum keluar rumah tengahari tu makan roti canai sahaja...kunun nak makan kat luar kan...

SEDAP!!

Itulah perkataan pertama yang keluar dari mulut MyWanWan bila sesuap nasi dah sampai ke kerongkongnya...makan nasi beriyani pakai tangan..baru ada cara....hehehe...itulah MyWanWan selalu merasa nasi beriyani Mamak..mana sama...tu yang saya ajak dia makan pure beriyani asal dari Johor...walllahhhh!! Kami order Nasi Beriyani Ayam Merah...Sirap Bandung dan Sirap...eehhh macam kat kenduri kahwin pulak kan...hehe...

Disebabkan sedap kan...MyWanWan pun dengan aura lapar yang meluap²....
"Ermm yang, leh tambah nasi lagi tak?..."
Hoho...saya ni baru separuh makan terkulat² nak habiskan...tgk lauk ayam dia ada lagi...oohh patutlah nak menambah....
"Yang, mintakkan boleh..."
Hua hua hua...politik sungguh suamiku...segan nak mintak...mentang² la saya MAK BUYONG...kunun kalau saya yang mintak standard la kan orang mengandung makan...cehhhhh...dan² dia lambai tangan kat pelayan tuh pastu suruh saya cakap...adeh la suamiku...hahaha...


Sumber : Website JM Bariani House

Sorry ye tawan²...gambar daripada kami sendiri tak sempat la nak amik...LAPOOOOO!

Nota Kaki:
* Eh pelbagai pulak ejaan kan..Beriani...Beriyani..Bariani...tak kisahlah yang penting... SEDAP!


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...