Thursday, 2 July 2009

Dari kerana Mata...

Semakin lama...semakin...
Kelam...
Kelabu...
Pening...
Sakit kepala...
Mengantuk....

Kebarangkalian budak dalam perut ni akan dikesan mengalami simptom yang sama..iaitu kerabunan...
Ohhhhh.....
Tahap kerabunan saya memang sangat tinggi....nasib baik lah gen sebelah suami matanya adalah cerah tanpa spek!

Adoi..kene ganti lens la ni nampaknya...motip sebenarnya!!
*Nat kalau lah power mata sama...sah aku mintak ko punya lens tuh..hakhakhak

OK...balik ni sesiap borong lobak...geget lah seperti spesis ini...

Sumber :Google

Nasib baik la si arnab ini adalah Comel + Comot!...

Gigit?? larat ke nak gigit ni...apa kata blend saja..minum airnya kannn...macam la kuat sangat gigi nak gigit lobak ni kan...huhu....


10 comments:

  1. dah rabun baru ko nak gigit lobak mak yong ooiii...hehehe, takperla, kita mencegah tu lebih elok kan....

    ReplyDelete
  2. RaFFLeSiA MeRaH:
    ala..blum lg msuk 60 thn.....msh buleh diperbaiki...hihihi

    ReplyDelete
  3. aku nk buang pun sayang tp xleh pki cane...

    skrg aku gigih tgk daun2 hijau tiap pagi..ahahha dh rabun baru nk nengok sume tu...padan muka...!!

    ReplyDelete
  4. KaSiH:
    pe kata ko geget tumbuhan ijau tu ditepi jln..lagi mujarab rasanya!..hakhak...

    ReplyDelete
  5. comelnya arna tu. tengok arnab teringat arnab yang pernah nadia bela dulu =)

    ReplyDelete
  6. hahaha sudah terlambat. Haruslah menjadi perabun yg tegar :P

    ReplyDelete
  7. Nadia:
    skang arnabnya mna cik nadia..:D

    ReplyDelete
  8. Hanie:
    konpiden..buleh diperbaiki lg tuh..gegege

    ReplyDelete
  9. nak lagi sedap x? blend lobak itu besame2 dgn apple ijo... dappp wooo....

    ReplyDelete
  10. lavender:
    agk² mata trus xpyh pkai lens tak..ekekeke

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...