Friday, 3 July 2009

Beautiful....

*Kejadian pagi JUMAAT minggu lepas....

Pagi² dah bising bunyi telefon meja berdering seawal 9 pagi...sebenarnya telefon ni jarang bising sebab saya jarang berurusan dengan pelanggan...bos nak apa² pun dia datang tempat saya..tak pun emel..tak pun lambaiannya sahaja dah membuatkan saya bergegas ke tempat dia...dan 1 lagi membuat panggilan keluar adalah WAJIB! *mentang la free!..hehe...jadinya macam blur je siapalah yang sangat RAJIN telefon saya ni...

Yu...jangan lupa tengahari ni ya.....tengah buat apa tu?
*gelak² kecil...
Insya'allah....buat kerja la kak..tengah pening ni...
OO pening buat kerja..ingatkan pening pregnant *gelak² kecil...lagi...
Laaa..memang pun prengnant....akak tak perasan ke??

*TERDIAM .... Hahh??? Eh betul ke...tipu laaaa...bila ko kawen? berapa bulan dah?
6 bulan dah...setahun lebih dah kawen kak...
Tipu laaa...tak nampak perut pun....
Biasalah lah kak...magic...badan berisi kot..tu yang tak berapa perasan...
Memang nampak badan berisi tu..tapi perut tak nampak pun....ha takpelah papeje lah..jangan lupa ya tengahari nanti...datang tau!!!

Apa kes??? ajak makan freekah? ajak meronggengkah?

no no no!!!

Akak tu ajak dengar upline dia promote pasal natang ni ha...

Sumber : Google

Adoi la..patut kah? dalam keadaan begini perut yang semakin membesar dok promote natang ni dengan saya? hehe...saya tak marah..tapi kelakar lah!!

Muktamad..saya tak pergi pun...saya meronggeng keluar ke KL Sentral sambil mengenyangkan perut...heheh....

*Kejadian pagi ISNIN hari ini....

Terserempak dengan kakak korset ni di stesyen LRT...dia yang menyapa dulu...saya buat² terperanjat...(hahaha)...

Hahhhh...akak baru nak jejak ko ke opis...tak cayalah ko pregnant...
Laaa...apa yang percayanya....tengok la nih..
Ni baju pregnant ke ni....tak nampak lahhh....macam biasa je....
*Adoi tak tau nk ckp apa lg dh ni..senyum je lah...
Taklah nak kata baju pregnant pun tak ni...tapi jahitan dah kene tetas sket ni sebab dah sendat...
Ye lah sungguh tak nampak...memang badan semakin berisi...tapi perut tak nampak...
*Gelak je lah...
Ok lah...tapi nanti dah lepas bersalin JUMPA akak tau...pakai korset...
*Wahhhhhhhhhhhhhhhh.......sempat pesanan penaja tuh!!!


10 comments:

  1. uiiii....dh besar dah yer baby ko kt dlm tuuu...x nampak tu sbb badan ko camtu kot...lagipun 1st baby memang perut kecikkk....

    ReplyDelete
  2. tu la dear..sama la ngan i..i dah 7 bulan dah..but bile org tanye i ckp 7 bulan kan mesti dorg ckp..uish..keciknye..
    geram rase..ingat sume perempuan ngandung perut besar ke huh?bit emo pulak i..hehehehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal n congratulations (^^)

    ReplyDelete
  4. ayu aku nk nengok gamba ko la..kasi la tunjuk sket..ko pun cam ziana zain ek xleh tunjuk muka..mencik ar...

    ReplyDelete
  5. RaFFLeSiA MeRaH:
    o eh..1st perot kecik eh..

    ReplyDelete
  6. nurulzia:
    hehe...tp skang cm dh besa lak zia..hehe

    ReplyDelete
  7. koset beutipul tu ex-roommate dulu ade pomote... ehehheh mahai gilak...tp kan bengkong die mcm okeh je :D... x mampu woo.. mahaii... nehiiiii

    ReplyDelete
  8. lavender:
    nehi eh...xyah la..bli cap ayam je...kekeke

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...