Wednesday, 15 July 2009

Penampilan ISTIMEWA...

Untuk tatapan peminat akak...ini dia penampilan istimewa daripada akakkkk..

Gambar diambil dengan penggunaan timer selama 10 saat ...

Huahuahua..ayat tak bleh blah....

Ya...korang nak tengok sangat kan...dari komen, emel, SMS, YM semua tanya bila nak tayang hasil buatan orang nih...

Nat <-- tak daya nak jadi cam kak jiana tuh...siapalah kak jiana itu nak dibandingkan dengan akak nih...wakkakaa....kak jiana tu confirm 2x besar daripada akak kan..twin la katakan...

Dan sekarang adalah sesi akak suami isteri mempergiatkan aktiviti mencari nama² terbaik + bermakna untuk si kecil ini nanti... jantina? ooppppsssss....tunggu lah ya...apa yang penting....selamat + sihat + sempurna..Amiiiiinnnnnnnn......

Jadi...kepada peminat akak..diharapkan berpuas hati dengan penampilan terbaru akak nih yang berusia 25 minggu bersamaan +-6 bulan ya....

Nota Kaki:
* Terima kasih kepada bateri kamera yang sikit lagi nak kong, sebab tu terhasilnya gambar² ini dengan tujuan nak kongkan bateri terus supaya boleh cas! Kalau tidak sampai terberanak tak tentu lagi rajin nak snap gambar...huehuehue....


18 comments:

  1. RaFFLeSiA MeRaH:
    heh...tah la org kebrapa ckp dh ni...hehe

    ReplyDelete
  2. huahuahuahuahua tuh bkn tunjuk perot tuh...tuh tunjuk baju....kalo tunjuk perot kna selak baju tu....wakakakaka

    ReplyDelete
  3. biar aku ckp seksi la pulak yu..walaupun x seksi ahahha...sonoknya ngandung....

    ReplyDelete
  4. KaSiH:
    sonok? sila proceed cpt² ye..ahaks..

    ReplyDelete
  5. hehehe cumeinyeeerrr, yg dlm pun mesti comel kan...maknya? erkkk pikir jap... :P (lariiiiii)

    ReplyDelete
  6. ayu..comel la ur baby bumps..so skang ayu ok tak?take care ye dear..

    ReplyDelete
  7. nurulzia:
    hehe...alhamdulillah ok semua...
    zia pn take care okeh..

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...