Tuesday, 17 August 2010

Kongsi 1

Sepanjang puasa ni ahkak nak kongsi tentang PERSOALAN & JAWAPAN tentang puasa...ini pun daripada emel syarikat yang diwar²kan oleh ustaz yang dilantik oleh syarikat...sesama kita manfaatkan dan terungkailah segala persoalan selama ini ye...

Berkenaan MUNTAH :

Tak payah la korang nak jolok², sakit segala perut kalau betul muntah okeh...ingat dah lepas ke dah muntah kekdah camtu...pastu kene gak GANTI POSE tau....he he he...


Jumpa lagi dengan PERSOALAN & JAWAPAN seterusnya....daaa!

4 comments:

  1. emmm...klu sengaja compom batal la kan...jgn jolok tekak ye :)

    ReplyDelete
  2. ciK LyndaWawa igUana:
    pnjangnye nick..seb bek sy paste je..hehe

    selamat berpose jua...^_^

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...