Tuesday, 7 September 2010

Kemas raya...

Tu lah dia anak bujang ahkak...pandai dah kemas baju² dia..nak balik kampung la katakan sok kan...sejup perut ahkak ngandungkan dia...nak tengok? meh la tengok...leh wat calon menantu mithali..leh tolong bini nanti kemas baju....hahaha...

video


Amacam beb?? tekanan jap...ahkak kat dapur wat sesuatu...dia pun wat sesuatu gak...patut lah senyap je....ahkak beriya lipat baju² dia masuk dalam beg dia...dia leh kemas keluarkan balik...adusss....tapi nasib baik baru suku baju² tu...kalau dah penuh beg....sila bertabahlah...hahahaha....anak anak...comel la kamu mintak belas ihsan ummi....

Nota Kaki :
* Eh bila view balik video tuh...cam cepat la timelinenya...adeh...dah cam charlie chaplin...sebenanya video tu tebalik..ahkak rotate...jadi cepat lah...tapi takpe lah kan tau gak jalan cerita...heheheheh

1 comment:

  1. anak bertuah ekekeke...sabo jela..tp seronok tgk aksi dia tu.sgt kiut la kamu ni muadz

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...