Saturday, 11 September 2010

Salam 2 syawal..

Si tecit tido..boleh lah update skit..hehh...kalau tak cam tak patut je sibuk berblog anak berkeliaran sana sini...kalau ramai yang helper takpela gak...jap kat mak tok, jap kat makusu, jap kat tok wan, jap kat abah dia..gitu je lah...last2 kat ummi dia gaksi tecit nak..hak!!


Percubaan ahbang menyuap laksa ke mulut Mak Tok...

Sini..

Ketupat palas...lemang...semua pulut...tak daya nak telan...semalam kunun feel raya pulun lah..natijahnya pening kepala tangkap kat hidung...fadan! haha...ngadu kat ahbang..dia kata "orang jarang makan pulut memang pening...angin banyak"....eceh tapi malam tadi dia sendiri yang ngadu perut KEMBONG...hahaha!


Beraya..

Tak daya dah tengok makanan berasas pulut....pulun BIHUN SUP UTARA dan LAKSA...memang TERBAIK!! BISKUT RAYA langsung tak laku yer...


Tapi...

Ahkak tetap rindukan ketupat nasi...owhhhh...cepatlah minggu berganti minggu...tak sabar nak balik selatan pulak...


4 comments:

  1. tp..ketupat..palas..la..sedap..lemakkk..je..aduh..mcm..terasa..rasa..je..huhuu

    ReplyDelete
  2. antalya:
    lemak..bdn pn berlemak..

    tekak msg2 mana sama..:p

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...