Wednesday, 7 September 2011

Petepetebang!!

Assalamualaikum....

Pagi tadi memulakan operasi cupcake...tapi sebelum tu kene berjimba melayan kerenah si kecik ni dulu,,,melasak kemain...semenjak acik payid dia bagi kete kontrol...asik mintak je...tapi awal-awal dia naik sofa dulu...baru la godek remote...pastu menakal je la kejenya...ahkak memang tak boleh buat kerja apa-apa selagi dia belum tidooooo...tengok cite DendamSundelBolong dah habis pukul 11 malam pun dia masih taknak tido...bila umpan susu ajak tido...NANAK...huwaaa....ahkak surrender mata dah mengantuk, lagipun nak bangun awal sikit untuk projek cupcake....sudahnya ahkak pass ke ahbang je...ahkak masuk bilik sambil TATA kat dorang..ahahaha....

Bila bangun mencari la resepi ahkak tulis sesiap sebelum tido tuh....puas mencarik....bila jumpa...tadaaaaaaaaa!!...

Siap ada gambar PETEPETEBANG!!!

Apo la dua beranak ni buat malam tadi masa ahkak lena tido...berkarya yek??....atas resepi ahkak plak tu...[resepi telah diolah, tak jamin ye sapa nak ikut]...sah yang lukis tu abah dia la...yang conteng tu YA mesti si kecik....siap lukis gambar PETEPETEBANG = kapal terbang...hehehe...panjang kan dia sebut...wahaha...kelakar je...dulu abang sepupu dia sebut IBANG je (mak dia cerita)...tapi si kecik ni berebut sebut kapal terbang jadi PETEPETEBANG...tak pun PETEBANG je...

Ummi dengan abah pun tak pernah naik PETEPETEBANG nak...huhuhu...

2 comments:

  1. keh keh keh.ngan ahbang sekali join menconteng kertas resepi umi yer

    ReplyDelete
  2. :antalya:
    tu lah pasal...dia igt conteng apa agaknya.

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...