Tuesday, 11 September 2012

Kembar...

Assalamualaikum....

Kembar...
nama sama..
lahir bulan sama..
umur sama...
Gambar tahun 2010 daripda entri ini...
Gambar tahun 2012...sekarang...

Dah besar ya...
sorang bulat..
sorang lonjong...
yelah sah-sah acuan makpak lain²..
tih tih tih!!

Yang bulat berbapakan orang Perlis,,,
yang lonjong berbapakan orang Terengganu...
mak-mak orang Johor :)

Hari Sabtu lepas kami beraya konvoi ke rumah pakcik dan makcik..
maknanya Atok saudara dan Nenek saudara budak berdua ni lah...
itu yang dapat bergambar bersama...
dan dapat juga merasa jadi IBU yang ada anak KEMBAR DUA...
sebab yang si lonjong pun nak ahkak yang suapkan...
si bulat tu dah tentu ahkak yang suapkan...
ehehehe....
suap kiri, suap kanan...
bertambah 3 pinggan....
sedap eh Nenek masak...
menu Nasi Minyak dengan Ayam Masak Merah...
macam seronok pulak...
kira praktis la kununnya..
ye tak?
muehehehe....

Lagipun..
baru-baru ni sepupu dikurniakan anak kembar...
muda lagi daripada ahkak...
barulah tahu yang keturunan kami ni ada kembar kot dedolu..
cuma sekarang je cycle tu datang balik...

Comellll...
Syamilah Rifqatain & Syafiah  Rifqatain
Baju ditaja dari click2myshop....
Aamiin..

manalah tahu kan..
rezeki Allah bagi...
kembar sungguh...
Aamiin..


2 comments:

  1. insyaALLAH amin....kite pon kalau boleh nak jugak kembar....

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...