Tuesday, 10 December 2013

Buku² Sekolah....

Assalamualaikum....

Last day sekolah haritu...
cikgu bagi semua buku² yang guna sepanjang tahun....
banyak juga rupanya....

Ok..
gambar banyak ek...
harap maklum...

Buku aktiviti, buku latihan, buku bacaan English dan Iqra'
Belajar Iqra' masuk Iqra' 2 dah...
dan juga guna buku Peter & Jane untuk bacaan bahasa Inggeris...

Kita tengok dulu buku² aktiviti eh...




Buku² menulis Jawi






Hadeiiii ni conteng ke tulis...hahahah
Dan ini daripada buku latihan dia...
lagi surpriseeeee....



Hat atas² ni ok lagi....
Ce tengok hat bawah² ni.....

Okkkkk.....siap Great lagi...
padahalllllllllllllllll........hahahahhaha
Senyum...
kelakar pun ada...
yelah dah ada anak baru tahu...
macam tu lah makpak kita dulu kan...
tengok perkembangan dan tumbesaran kita belajar....

Yelah dalam usia macam ni...
apa lagi yang boleh kita harapkan sangat....
masih dunia mainan...
mainnnn je lah kejenya sampai penat...
masa cuti sekolah balik rumah pun dia dah lepak....
padahal bukan belajar pun kat taska...
main je...
main kejar²....
main lego....
main playground sampai masam²...

Ok last...
ini video masa bulan 3 haritu...
baru teringat ada record dia baca Iqra'...
sori eh seksi plak pakai seluar pendek...
sebab tak plan pun nak rakam..
tengok² dia amik buku dan baca....


video






No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...