Thursday, 2 December 2010

Lagi rasa terjamin H nya...


Sila jamu mata dulu lah...

Chilled Oreo Cheesecake

Ahkak wat nipis je...sebab kompem tak larat nak abiskan kalau buat 2 adunan...iskkk...ini pun ada lagi suku....cuit² nak habiskan ahahahaha....baki yang lain dah sedekah ke ofis dan jiran....bukan apa...macam terasa je nak makan kek ni...tapi nak beli sepotong macam ah ruginya..mahal...ha buat puas hati..tapi tak habis² la kekdahnya...cuit² dan tengok sampai muak yer...


Pulak tuh....kebetulan dapat cheese buatan muslim...tu yang terjamin Halalnya....lagi rasa confident nak makan....pernah dengat TJA CHEEZY? Ia keluaran D'QISRA SDN. BHD. - CHEEZY HOME


Sumber sini, boleh tengok produk lain ye...dan harganya sekali...kalau nak kena cari pengedar berdekatan....


Selain cream cheese nak buat kek ni...kena ada gelatin...gelatin pun ada keraguan kan....dapat juga cari yang Halal....keluaran HALAGEL SDN BHD



Sumber sini, tapi kalau kat Bangi ahkak pergi kedai je...deret dengan Yummie Bakery...Kedai Az-Zain kalau tak silap nama kedainya...selang berapa buah kedai je dengan Yummie Bakery...lepas tu boleh beli bahan² lain kat bakery tu sekali kan...hihihi..

Dan seperti biasa ahkak telah derhaka pada resepi asal godek kat tenet....tak kisah lah sebab menjadi juga kan...^_^...resepi hanya panduan...kreatif itu adalah kelebihan...lalalala...

7 comments:

  1. diera:
    oit mocik..moyan eh smpi 3x pos...wakakaka...adeiiii...

    mna bleh...DIET kan..xbleh xbleh!!

    ReplyDelete
  2. saya tatau menau pasal keju halal ke tak ni..kalau marjerin guna jenama apa ek sll?

    ReplyDelete
  3. Sitisifir10:
    saya jwb kt entry baru ye..

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...