Monday, 19 January 2015

Lagu Epik AJL29....

Assalamualaikum & Hai....

Epik!

Tak menjiwai sangat AJL ni sebenarnya...
kejap² tukar channel...
sebab ada beberapa lagu yang tak in...
ditambah dengan pengacara yang beratus kali asyik 'pagoda²'...
ditambah-tambah lagi belakang tabir dengan promot produk lagi....
rasanya pertama kali siaran langsung yang ditaja sangat over dengan iklan...
bukan iklan selingan keluar TV...
tapi iklan secara siaran langsung..
dan nasi tambah iklan tokei sendiri...ihiksss!!
gua rasa muka gua bukan lagi putih...
tapi merah menahan segalaaaaa....
paling epik lagi yang gua perasan...
Dayang pun kena bahan suh beli produk putih!!
ohoiiiii!!

Dan ini yang sangat epik sebenarnya...
Caliph Buskers...
persembahan terbaik...
caiyookkkk!!
video

Setiap kekurangan, ada kelebihannya kan...
korang boleh baca kisah² Caliph Buskers....
antaranya kisah

Apabila Pemuzik Buta Caliph Buskers Bangkit Dari Kutipan RM50 Sehari Ke Pentas #AJL29


Oh ya lagu Apa Khabar tu anak jantan ahkak suka nyanyi gak!!
taik telinga memasing ye dak...
hinnssff!!



1 comment:

  1. hahahahaaa....!!
    pagoda pun boleh kak.... ;p

    memang bukan putih dah.. merah terbakar menyala-nyala ada laahhh..
    kihh kihh kihhh... sabor je lah...



    p/s : kak.. meh la datang jenguk and follow blog baru aku kak... blog cari duit poket namanya... hehehehehee... :)

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...