Friday, 16 January 2015

Rabbit Fund Land I

Assalamualaikum & Hai....

Sambung aktiviti selepas ke SINI...
ke sini pulak kita tengok binatang...
asalnya apak ajak ke Zoo lagi..
tapi ahkak yang menolak...
dahlah nak pergi hari Ahad...
haruslah melepek balik nanti...
jadi kita pergi yang dekat je lah...
asal dapat melayan budak ni beramas-mesra dengan minatang...

Letaknya ladang ni berdepan sungguh dengan Bukit Broga, Semenyih...
sebenarnya ladang kecik je milik Cina...
asalnya ladang arnab sebab kat situ pun tulis...
"The LARGEST Rabbit Farm in Malaysia"
ada la juga tambahan binatang lain...


Masuk satu kepala RM5 tak kita la anak tu kecik ke apa...
lepas tu 1 plastik kecik lobak RM10...erkkkkk!!
disebabkan tak bawak apa² pejam mata je lah...
kesian kat binatang² tu kita datang hulur² kepala beliau semua...

Otai Pak Kambing ni...see la janggutnyaa...hensemmmm!!
tengok kambing hitam tu baik punya posing...
Burung pakai seluar bell bottom hehehe....
Acara dinanti ni....
beramas-mesra dengan renab!!!
Mu'adz suka la niii....

Semua sembunyi kat tempat teduh....
Semua dekat himpit dengan batu sebab sejuk....
heeee gerammm comelll jeee...
korang ingat budak tu boleh tengok je ke...

Usharrrr baik punya....
Dapatttt dahhhhh!!
Lagi gambar...


Hasilnya...
Bekas kena cakar dengan arnab...hehehehe
Tapi ada dia kisah...
makin dikepungnya arnab tu adalah...
makin dikejarnya arnab tu adalah...
jommm tengok video ni...

video

Ok nanti sambung lagi next entry...
sebab banyak gambar minatang...
hehehe...


2 comments:

  1. comelnya renabb-renabb tu....!! alahaaaiiiiiii.... ;)

    tapi naya sungguh kak.. tgk video sambil kepala teleng... hahahahaa.. :p

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...