Thursday 27 November 2008

Bznya....

Pg tadi saya Qada' taklimat hari tu yg terlupa...sepatutnya 2 jam je...dr pkul 8.30-10.30 *emm kul 9 gak mulanya..fhm² je lah... Menguap dh berkali²..lahai....smpai sejuk hidangan yg disediakan...drp istilah minum pg jdlah juadah mkn tengahari...mihun+makaroni goreng+kuih sri muka+cucur badak...saya dn opismet amek kueh² je...sbb...

Smpai je kt ofis...semua mata tumpu kt saya....

"haaaa...ayuuuu pegi potong kek...patutnya bg ucapan td...mana tah hilang"...saya pn tpksa citer pegi taklimat yg meleret berjam²...

He he hee..harini ofis saya wat jamuan besday..aktiviti bulanan...tp kali ni belated utk bln oktober..bln lps kan sibuk ngn byk jamuan raya kn....

Menu kali ni nasi beriani *saya mampu mkn separuh je ok...penuh yg amat nasiknya!! nasik tu dh siap msuk dlm polistrin..lauk2 je buffet...ngn kek+buah+kueh² lg...mau smpai ke ptg ni kunyah je...hihihi....

Oh yanie...nt lah ye TAG tu..x larat rasanya....dh seminggu packing barang...harini baru rasa penat sesangat...ahad nk pindah..lg pensan dibuatnyaaa.....saba ye...*TAG dr hanie dlu pn x buat lg...hahaha....

Skang saya tgh ready ngn boss saya...sbb ofismet saya btau td..time saya pegi taklimat dia cam ibu kehilangan anak cari saya...ada lah tu keje urgent kene buat...

Bz betul la sayaaaa.......

Nakkkk holidayyyyyyyyy!! dush dushh....

4 comments:

  1. bosh rindu banget sama awk.. sbb mcm ibu kehilangan anak. :))

    ReplyDelete
  2. cikgu jawe
    ihiks...bos saya tu bkn 'ibu'..tp 'bapa'..bhya rindu²an nih...:p

    ReplyDelete
  3. hahaha tau takpe. Sila buat nnt :D Wahh bz ke cik kak? sabor2...nnt holiday yer dgn suami terchenta :D

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...