Friday, 10 April 2009

Perasan sudaaa...

Tadi turun ke lobi pejabat...cadangnya nak beli Wang Pos kat Pejabat Pos mini kat bawah ni...tapi tak jual la pulak...teringat adik WanWan mesti tak balik lagi dari kelas...tengah SMS dia dengan tekun...tiba² ada suara menegur...
"Amboiiii khusyuknyaaaaaa message sapa la tu...sampai nak langgar tiang tu ha"
Saya pun mencari la empunya suara tu...oh kakak ni masa sama² duduk di rumah lama dulu...dah ada 4 orang anak...juga spesis PJJ...keluarganya semua di Kelantan.
"Hahh message sapa tu? Ada ISI dah?"
Hohoho...soalan menembak betul la akak ni...tak sempat bersuara pun...dia dah tanya macam²...saya pun menjawab la macam² gak...hehehe...
"Haaa..patut laa...sebab tu akak tegur ko...memang nampak lain..dah mengembang dah...punggung dah kembang....takpa² nanti senang nak beranak"
Hahaha...
Buat pertama kalinya kakak tu memecah rekod ORANG PERTAMA yang menegur saya dalam keadaan begini....

10 comments:

  1. ooppppssss!! perasan sudeh!! da masuk 3 bulan da ayue.. kalo dah perasan tu.. kira leh panggey mak buyung la ni kan.. hak. hak.. hak

    ReplyDelete
  2. salam @yue

    tak kisah lah mcm mane pon keadaan awak, yg penting jaga diri hiasi peribadi yek :) dan paling penting berhati2 bile berjalan tau...

    ReplyDelete
  3. ecah:
    hak..bju ritu tipu la..
    rini aku pkai bju kebaya lg tau..muat lg per...hakhak...

    ReplyDelete
  4. tahniah ayue

    dh 3 bulan dh ke?? jaga diri leklok

    ayue, bagi la alamat
    dayu ni kalau bleh nak jemput smua org
    tak nak tertinggal sape2 pun

    ReplyDelete
  5. dayu:TQ dayu..

    ayu dh emel alamat tau..*wink*

    ReplyDelete
  6. sib x langgar terus tiang tuuu, lau x, ciannnn kat bby....huk huk....take care....

    ReplyDelete
  7. terer akak tu yer..yela dah pengalaman 4x kan

    ReplyDelete
  8. RaFFLeSiA MeRaH:opps...peyut lum ke depan lg..so klu langgo kene batang idong dlu ekeke...

    ReplyDelete
  9. antalya:biaselah..org byk pengalaman..kdg² tu dorang men tembak je tnya keke..

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...