Monday, 27 April 2009

Sale!Sale!

Sempena jualan murah yang semakin tumbuh macam cendawan selepas hujan ni kan....nak bercerita sedikit....sila perhatikan betul² gambar di bawah....hihihi...


Cuba cari apakah PERBEZAANNYA????

..................................................................................

........................................................................

..............................................................

......................................................

.............................................

..................................

........................

...............

........

...

.

Dapat carikah?? Siapa yang dapat sila tepuk untuk diri sendiri....*tepuk *tepuk *tepuk...he he he..

Bezanya bukan barcode itu ya.... tetapi ianya hanya lah SATU TITIK BULAT BERWARNA MERAH!! disebelah kiri gambar....

Kesannya sangat menyakitkan hati...ha ha ha....tapi sakit hati saya..lagi sakit hati satu keluarga amoi dengan nyonya yang beratur belakang saya kat kaunter semasa bayar tu...

Sebenarnya harga diatas tu harga t-shirt maternity less 70%...perempuan kan...pantang nampak less...kihkihkih... rak susunan baju tuh sah tulis 70%... ditambah dengan tag warna ungu tu bermaksud 70%....

Sampai kaunter nak bayar..dan scan harga semua baru perasan..ehh....kenapa t-shirt 1 lagi tak less 70%?????..... belum sempat saya bertanya.... satu keluarga amoi dengan nyonya yang beratur belakang saya pun kene kes yang sama...kami sama² bayar sebab ada 2 kaunter kat situ....budak cashier tu jawab...

"Tag yang ada bullet merah ni 50%"

Oh..begitukah???? pandai ya kamu tokey Jusco mengaburi mata kami yer.... hanya kerana SATU TITIK BULAT BERWARNA MERAH kami rugi RM kami tau....

Kiranya rasa tertipu gak la kan.....tapi disebabkan bila dihitung harga sehelai tak sampai RM20...saya relakan je lah....tapi kalau saya termasuk dalam kes amoi dan nyonya tu beli berbondong baju mau saya histeria gak kt situ...heh!! Mereka minta nak pulang semula tau...tapi agak susah la kan sebab dah scan harga semua....kalau nak juga mungkin sampai pihak atas la kan....

Ini T-shirt maternitynya...abaikan yang dalam kotak tu yer..tak termasuk dalam ini cerita..hehe

Kesimpulannya, berbelanjalah dengan bijak..buka mata besar² tengok harga dan segala mak nenek tok moyang piut miut % tu yer....hikhikhik....

6 comments:

  1. huhh jahat..penipu..kena hati2 jugak pasni..xmo terkena

    ReplyDelete
  2. hihihi tu laaa, nak kejar SALE punye pasal, sampai tak perasan perbezaannya ye :D Bwk2 la bersabor ye puan

    ReplyDelete
  3. antalya:ihikks..amboi marah beno nih..

    ReplyDelete
  4. Hanie:ihiks...mata kerabunan jp time tu..tp nasib baik la msh terkawal...

    ReplyDelete
  5. cepat pakai itu t shirt
    mau tgh peyut mak buyung

    hahhahha

    (^_^)

    ♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

    ReplyDelete
  6. yanie:yela²..kasik tinggi sket buh bantal bushukkkk eh...

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...