Thursday, 17 December 2009

Minggu family....

Minggu ni adalah minggu family...tak berkesempatan nak beronline lama...sebabnya :
  • Mertua datang seminggu menjenguk cucu..dan 'hadiah' untuk menantunya adalah 1) kuali+periuk beserta gosok periuk sekali...alasannya...takut nak guna piuk arcopal ahkak...takut jatuh+pecah!!...isk...barang arcopal mana pecah dik non...kan kan kan..hu3...mertua seriau gaknya...sebab sebelum ni dia dah pecahkan gelas sebiji...hakhak...alah gelas tu pun hadiah kahwin...apa ada kisah...2) Tak tinggal ikan pekasam..kalau dulu memang berhantu ratah ikan tu..tapi sekarang ni kurang dah.. 3) Ikan bilis....dan macam2 la barang sampingannya...
  • WanWan keje sehari je minggu ni....bak kata peribahasa...sudah jatuh ditimpa tangga...plastik!!...hari isnin malam selasa...dah tak tahan sangat pergi klinik sebab demam selsema..mintak MC tak dapat...hah...ditakdirkan jatuh motor...nasib baik takde kenderaan lain...kaki tangan bercop lah dengan luka...kami ingat dia pergi dengan kereta sebab baru lepas hujan kan...lebat lak tuh...rupanya merempit...eh tak payah ahkak bebel...mak pak dia ada tulung bebelkan sebab naik motor jalan licin bla bla bal...huahauhua...terus MC 2 hari...bersambung lagi sampailah esok cuti Am...
  • Memaksimakan masa melayan kerenah si kecik ni...minggu depan dah start kerja...arghhhh...tekanan....errr...bosan lah kerja...wat gena???


NOTA KAKI:
* ahkak <-- kata ganti nama diri yang digunakan selepas ini...harap maklum...:p
* gena = bagaimana


6 comments:

  1. hu hu hu...ni la bosan bila dah lamaa cuti..dah kena kejer..tidakkkk


    hehhe...bila akak start kejer kak?

    ReplyDelete
  2. cepatnye mase berlalu, dah nak start keje dah pun yer :D

    ReplyDelete
  3. sujaihah:
    patutnya start 15hb...tp ada baki sisa cuti..abiskan...

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...