Thursday, 3 December 2009

Sepicing kesempatan....+ jerawat..

Hamek...tajuk yang tertaip sejak kebelakangan ni semua macam tajuk cerpen..pape sajelah...ha ha ha...

Ha ok...bila ada kesempatan ni...*itupun bila mata ni dah tak boleh katup semula bila terkena air membersihkan muka+gigi, tadi hampir pukul 11 malam WanWan gerakkan daripada terlelap...rupanya kami berdua...eh bertiga...termasuk dalam adegan...TV tengok kami!! sudahnya sekarang dia tengok TV...saya tengok monitor....MF tengok alam dia dalam kelambu...

Nak transfer gambar daripada kamera...no mood! kisahnya semakin takde mood bila gambar kenduri di Johor semua dalam HP...kabel HP pulak ntah ke mana! lagilah kannnnnn.....errr nanti lah k...

Nih masa mencuci muka tadi...sedap menyental terasa ada satu benjolan kecil..sakit!!! arghhhh bertambah lagi cik jururawat*err jerawat ni rupanya....

Semenjak mengandung simptom ni dah mula berleluasa...tapi sekarang semenjak bersalin....wahhhh mencanak naik macam ternakan ikan jelawat*err jerawat....semuanya attack kat muka........terutamanya dahi...aiyohhh...perlbagai jenis...yang besar..kecil..ada isi...ada yang takde...huhuhu....

Alah saje je kan saya ni dikatakan over...orang lain tak pun bising ada jerawat....cool je...saya ni dah tak tenteram satu pekan....

Sungguh...

Sebab...
Selama ni muka ni suci tanpa noda..bohong kalau takda jerawat langsung...ada pun cam malu-malu je...seketul...lepas tu hilang....ramai yang memuji *waaaa bukan angkat bakul sendiri eh...hakikat ni...korang kene percaya..muhehe

Tapi tulah...langit tak selalu cerah...sangka panas sampai ke petang...hidup bagaikan roda....*hah sudah...ayat-ayat cerpen+novel keluar sudah.... selepas kahwin muka ini telah ternoda....uwaaaaaaaaaa....

Eh blur ni...tak tahu nak guna apa? tak pernah pun sentuh krim Oxy *err betul ke eja tu, tu pun tau sebut bila tengok iklan.... bedak sejuk??

Uwaaaaa...tolong.....tolong....tolong.....menolong!!



6 comments:

  1. adeh, yeke mcm tu.
    erm petua ape eh...pertukaran hormon kot. ke lama2 bole baik dgn sendiri nya :D

    ReplyDelete
  2. en me:
    klu menten xdela merapu psl jerawat ni bang..:p

    ReplyDelete
  3. hanie:
    err..besnya leh bek ngn sndri..
    tp..ye kah leh baik sndri..
    heuhuee...

    ReplyDelete
  4. wan tau pasal aper,,,hehhe \

    banyak pk ni..hehhhe

    ReplyDelete
  5. sujaihah:
    hehe...semua org berPK ..wan...

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...