Friday, 1 October 2010

Yuk Balik!

cilok pict kat sini

Akhirnya, plan nak balik belah Selatan tiba juga...walaupun masa membataskan...tak kisah ASAL BALIK....tak kisah lah ada tak ada pun juadah raya...ketupat nasi ke apa ke...asal ahkak dapat jumpa MAK...rindu gile!....Silap² ahkak yang jadi chef kat dapur ni....mak pun jarang makan masakan anak bungsu dia ni dah menjak ada si tecit....kalau dulu balik macam² dimasaknya kan...waduhhh...ampun ya mak...menjak jadi MAK ni cam malas plak...kahkahkah!

Untuk cik tuan rumah yang menjemput makan² ke Parit Hj. Siraj, Air Hitam tu...Insya'Allah ahkak serbu!!!....ha ha ha!..


4 comments:

  1. oh nak balik kampung ye.. huhuhu selamat pulang dan sealamat kembali ye..huwarghhh sy balik next week.. aduh jelesnye

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...