Friday 25 March 2011

Ada aku kesah?

Assalamualaikum....

Sumber daripada emel



Ada aku kesah jika laki aku tak makan


Ada aku kesah jika laki aku tak minum


Ada aku kesah jika laki aku tak ada tempat nak tidor


Ada aku kesah jika laki aku entah kemana peralatan mandi mandanya


Ada aku kesah jika laki aku entah kemana kain bajunya



Ada aku kesah jika laki aku tak dapat layanan aku


Ada aku kesah jika laki aku menjengah pulang


Ada aku kesah jika laki aku hendak kepergian


Ada aku kesah jika laki aku nak kemana



Ada aku kesah jika bibirku pudar ketika berdepan dengan laki aku


Ada aku kesah jika tiada wangian ditubuhku ketika suami aku dekat pada ku


Ada aku kesah jika pakaian ku lusuh ketika dipeluk suami ku


Ada aku kesah jika suami ku telah terlelap tanpa aku disisi


Ada aku kesah jika suami ku tidur dibontoti aku



Tiba-tiba aku menjadi resah dan ambil kesah .....



Ketika telefon laki aku berdering di dinihari


Ketika laki aku berbalas SMS entah dengan siapa


Ketika tubuh laki aku wangi tapi bukan dari perfume miliknya


Ketika laki ku pulang kerumah dengan perut yang kenyang


Ketika solat jemaahnya tidak lagi bersama aku


Ketika tidurnya membelakangi aku


Ketika hendak pergi dia selalu tergesa-gesa



Kini .... laki aku dah langsung tak kesah dengan aku.




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?...CLICK HERE...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...