Wednesday, 27 August 2014

Majlis Hari Raya Muadz...

Assalamualaikum & Hai....

Selamat tinggal Syawal...

Baru teringat tak share lagi majlis ni...
seperti biasa ihsan cikgunya snap gambar dan video ni...



Tak tahu pun ada majlis Khatam Al-Quran sekali...
dalam surat majlis Hari Raya je...
mungkin untuk budak² dah besar kot tu...
disekalikan majlisnya...
kali ni giliran Muadz kena bawa buah-buahan pulak...
sebelum ni majlis kena bawa keropok/kerepek...
mungkin majlis selepas ni kena bawa kuih-muih pulak...
disebabkan tembikai je buah yang senang dan tahan...
maka potong dadu siap² letak dalam bekas...
senang bebudak nak makan nanti...

Ahmad Jubah duk depan sekali hehehe
Layankan je lah video cikgu amik ni...

video

Gambar kurang memuaskan..
katanya kalau send kat WhatsApp gambar tak cantik...
nanti nak mintak dia send kat emel...
bolehlah daripada tak ada langsung kannn....



No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...