Monday 1 December 2008

Baru smpai...:p

Salam tenghari...

Saya bru smpai opis tau..ihiksss...on pc je trus ber blog..aiseh...sebenarnya saya ingt cuma sejam dua je bru nk msuk ofis...tp dh buat mcm² urusan dh 11.30..hemm lajak je lah consider half day...bolehhhhhh gtu....sukatilah...saya dh malas nk jd org yg lurus je...yg penting saya buat keje..keje siap spt di arahkan....mana hilangnya saya time keja jgn bising!!!...saya tau dh melanggar etika kerja...tp saya juga ada urusan urgent yg mesti di selesaikan...saya tau ada yg cemburu, dan dorang pasni mst buat juga...tp selalunya ats alasan kurang penting atau kata lainnya ...AMBIK KESEMPATAN!...eh² saya dh melalut..nmpaknya stress psl keja msh menghantui saya...huhhhhh!!..

Ok..kenapa saya half day....1st, saya ke ofis pengurusan kt umh sewa baru saya nk dptkan stiker...pegi menonong je nih..xtau nk bwk apa pn..owner pn x btau apa²..ofis tu pn tatau!! isk...saya tanya la kt pak gad tu, dia kata mybe bukak 9-9.30 pg...sdgkan time tu 8.50 pg, saya ingtkan bukak ofis pkul 8.30 pg..aduii...tpksa la tunggu kan...smbil ngeteh dan roti canai smpailah 9.30 pagi....byk mende kene wat seblum dpt stiker...surat p'janjian rumah + surat kebenaran pemilik + IC pemilik...aduiiyaiii...owner saya tu dh la outstation...kesian la kt adik ipar saya nt nk msuk mesti kene tahan...kena sesiap wat dialog "baru pindah, x dpt stiker lg"...haha...abeslaaaa ko dik tiap2 hri hafal ayat tuh smpailah dpt stiker...haha...

Pastu saya g lak Tabung Haji sbb nk pegi haji...tipuuu ahaha...biasalah korek memana yg patut...pdhal bru gaji kan..ihikss..mklumlah pindh rumah baru ni mcm² halnya....oh ya hari ahad tu saya pindah....janji 9 pg...biasalah janji M lg...kul 11 baru muncul kannnnnnnnnn.....sian kt somi saya la dh la ptg kene balik penang kannn.....

Dh tu g KL Sentral palk wat Touch & Go...saja menggatal kan...pdhal beli kt kedai boleh je...ni sbb nk ckupkan syarat half day la ni ...hehehe.....disebabkan saya bwk troli ofis amek hari sabtu ritu kenalah pulangkan balik...sib bek la org ofis x call ckp nk guna..klu tak lg la kelam kabut kan...eh saya mmg suka kelam kabut ni....dh la tadi asik sesat barat je g Tabung Haji tuh...heyyyy...tu lah org kata nk cekap tau jln...KENE SESAT DULU..hehehe

OK...jap lg saya buh gambo psl Gelap tu yer....baru ni ha nk trasfer gambonya...ni pn saya capai je card reader...tu je yg nmpak dlu..nk godek² kabel digicam tah mna tah...ihiks...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...