Monday 22 December 2008

TERtinggal....

Minggu yg sgt² free...gaji dh msuk awal sbb raya krismas...

Minggu menghabiskan duit sedekah ke pasaraya membeli brg² dapo dan sewaktu dgnnya...

Ktorang...saya, adik ipa, kwn adik ipa dan ex-housemate menyerbu ke K4...
Time tu dh ptg banget...hujan pn lebat banget...tp redah je la kan...
Nk pegi awal x boleh sbb kene tggu adik ipa+kwn dia abis kelas dlu hari sabtu tu...
Gerak pn dh kol 6 ptg...meredah hujannnn....
Apa kisah kan..nek kete..bkn jln kaki ye tak he he he....

Dh sudah melilau kt K4 saje dkt 3 jam....2 buah troli penuh....
Masa utk pulang okeh...smpai kt parking keta...
Masing² sibuk + khusyuk masukkan plastik² dlm bonet ngn tmpt duduk blakang...
Adik ipa saya dh msuk dlm kete..dia kan driver...kwn dia pn dh msuk kt seat blakang...
Tinggal yg tak masuk lg saya ngn ex-housemate....
Saya letak je troli kt tepi...tp ex-housemate saya tu dgn rajin nk letak kt tmpt troli...smbil ckp..

"Eh tanak amek ke duit troli ni..20 sen pn duit tau"

Saya balas...

"kalo nak amek la"

Saya trus msuk dlm kete seblah driver.... dan dan je saya msuk dlm keta....adik ipar saya trus jln....dan dengar satu pekikan!!

"Ehhhh....Kak Z (ex-housemate) tak masuk lagii laaaaaaaaaaaa!!!!" ...kwn adik ipar saya jeritttt....

Saya trus toleh blakang....pndang kwn adik ipar saya dh kalut....laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Rupanya ex-housemate saya tu tak naikkk lagi....ha ha ha ha haaaaa...
Saya pn x assume la yg adik ipa saya tuh trus nk jln....

Pecahhh gelak ktorang semeeee......

Ex-housemate saya tuh dh pucat dh....mklumlah nk kene tggallllllll...

Adik ipa saya pn undur la kan...sbb ex-housemate saya tu dh tecegat + tegamam seblah troli tu...dia masuk kete ja...abiiisss pecah gelak lagiii....smpaikan mamat bangla yg ronda parking tu pn dok gelakkan....adeiiii...

Apalah yg adik ipa saya pk msa tuh....mybe dia dh biasa kn...slalu hy saya ngan dia je nek kete tu...bila dia dh tau saya dh msuk...so boleh la jalan kan...he he he.....

Adui dikk...sib bek la kakak org len ko tinggalkan...klu la kakak ipo ko nih...mau ko kene tggal kt K4 tuh jln kaki balik ek...ha ha haaa....

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...