Thursday, 7 May 2009

ke AJAIBan...

TERIMA KASIH daun keladi...eh komuter yang dinaiki...

Saya rasa pekhidmatan komuter sedang mula di perbaiki *agaknyalah...

Pagi tadi saya selesa sebab mendapat pengudaraan yang secukupnya untuk bernafas dalam tren setelah sekian lama berhimpit seperti sadin dalam tin...hehe...sampai di stesyen Pantai Dalam dengan lengangnya tiada sedikitpun aktiviti tolak menolak nak menyumbatkan badan dalam tren berlaku..hehe...AJAIB kan!

Sebelum itu ada tren yang sampai awal..5 minit lebih awal...tiba² rasa ajaib la kan...tren shuttle Shah Alam kah ini? Setahu saya tren shuttle KL-Seremban adalah....

Sebenarnya perasan dari petang semalam semasa balik kerja...pemberitahuan tren shuttle Shah Alam ni..tapi ye lah...ingatkan untuk hari tertentu sahaja kan....

OK lah...sesiapa yang tak tahu lagi....tren shuttle Shah Alam hanya BERHENTI di stesyen :
  • Pantai Dalam
  • Petaling
  • Setia Jaya
  • Subang Jaya
  • Batu Tiga
  • Shah Alam
Tempat lain sila lah naik tren yang bukan shuttle ya....semua ni nak mengelakkan tren cam ikan sadin...semua stesyen di atas tu memang la ramai orang turun dan naik...

Harap² lah ianya bukan masa tertentu je....amiiinnnn...


6 comments:

  1. rezeki baby ko la tu kottt.....sblum peknen ko berasak dlm tu...dah peknen ni elok ko duk selesa dlm komuter kan.....

    ReplyDelete
  2. ehhhh dah ade shuttle ke shah alam? wahhhh ni sebab selalu balik lewat taknak kan berhimpit..sampai taktau ade shuttle dah :D

    ReplyDelete
  3. hanie:ado...tapi time taktau la...

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...