Tuesday, 26 May 2009

Nak TENGOK...

Dah sedia maklum kan...kat Ticker atas tu...I dah 18 minggu kan..
Oleh itu, ada lah suara² yang nak tengok perot I nih...pe tah lagi mengalu²kan I pakai 'uniform'...auwww....I tak ready lg u olssss!!!..muehehehe...
Ada tu sampai nak jumpa I lagi semata nak tengok perot I...apa u olls tak pernah tengok orang mengandong ke u olls? ekekeke...I gurau je...u olls prihatin kat I kan...sebab tu tak sabar nak tengok perot I...ke u olls nak mengumpat perot I....miahaha...nakal la u olls ni!!

I pergi kerja pun pakai baju kurung nih...kebetulan baju kurung I semua agak besar u ollsss...selesa gitu...baju je besar...tang pinggang tuh...ampun la gak...zip sekerat tak sampai atas!!...ssyhhhhhh.....

I malulah u olls...nak tunjuk perot I nih..hahahaha...sebab semua gambar yang ada keadaannya sangat seksi...yelah untuk tatapan MyWanWan sajork...

Nanti lah ya..kalau keluar ke mana² melaram dengan uniform baru lah tayang perot ni ya...

Adoilah kelakar je bunyi guna 'I & u olls'...tak pernah buang tebiat gini...hehe....

Ok..ok...tadi sempat bersahabat dengan google tengok baju² orang perot moncit nih...lawa lawa...HARGA pun lawaaaaaa.....sekali fikir leh pitam..hehe...

KLIK SINI Butik Mydream

Cantiknyaa...

Sweetnya.....

No...not my taste!

Oh sudah² lah tu ayu....baju² blous yang sedia ada boleh je pakai...cepat lah insaf...*sambil raba² poket....hihihi....


8 comments:

  1. mesti kiut ko pakai baju peknen yu....huhuhu...x sabar aku nk tgk.....:D

    ReplyDelete
  2. baju2 peknen skang ni lawa2 dan comey2. kdg2 geram jugak nengoknya, hehehe

    ReplyDelete
  3. RaFFLeSiA MeRaH:hah..ko jgn kak..dok kata miut² tuh yg wat aku cair nt TERbeli kang..hoho..

    ReplyDelete
  4. hayad:hehe ada gk jenis 2 in 1..xpeknen pn leh pakai kan...

    ReplyDelete
  5. tuka la ayat ko tu..uols uols...geli geleman aku baca!!

    tapi baju peknen kiut kan...hehe...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. KaSiH:wakakaka...aku pn geli geleman gelemor nih..

    ReplyDelete
  8. cepat2 pakai unipom
    semua peminat nak tgk nih..

    hahhahaha

    (^_^)

    ♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...