Monday, 25 May 2009

Musim MENGAWAN kembali lagi...

3 daripada 4 kad ni berwarna ungu @ ala maroon...eh ni warna tema untuk tahun 2009 kah??? hihi...

Hasil kutipan dalam postbox setelah sekian lama tak jenguk...(tak termasuk kad untuk suami..harus la mengekor gak kan kalau dah jemputan suami+isteri)....dengan segala bil elektrik+air=nasib free...beruntung duk kat Selangor..hehe...
Saya ni jarang tengok postbox...sebab postbox tu jauh memusing daripada lif yang selalu guna..sebab tu lah memerap segala surat²..harap jangan ada surat penting dah...huhu...
Ni baru kad untuk minggu lepas je kot...tengok minggu ni...adakah bertambah? huehuehue...

Oh maaf lah yer kepada bakal pengantin..sebab ada yang tidak dapat hadir...sebab hari yang sama dan tempat yang jauh...

Terima kasih atas undangan kalian...
Dengan ucapan...

SELAMAT PENGANTIN BARU...
SEMOGA BERKEKALAN SEHINGGA KE AKHIR HAYAT...
MENDAPAT ZURIAT YANG SOLEH...
HIASI RUMAHTANGGA DENGAN KEHARMONIAN DAN ILMU...
AMEEENNNN.....



9 comments:

  1. ngeh ngeh..malu I :P
    Ingat mengawan ape..rupenye duk tayang kad kawen plak yer :D

    ReplyDelete
  2. kad kawin depa la ni cantik2 no....skrg ni suka ngumpul kt kawin org, x tau nape...

    ReplyDelete
  3. Hanie:muahahahaha...keMaLuhan la tuh :p

    ReplyDelete
  4. RaFFLeSiA MeRaH:heh darah seni dh mengalir tuh...hehe

    ReplyDelete
  5. oohhh...
    kad saya juga ada di situ

    tak dpt hadir tak mengapa
    doakan majlis kami berjalan lancar ye
    kalau dpt hadir lg besar hati

    ReplyDelete
  6. aku pun ada je jemputan..tp nk aku yg menjemput tah bile la pulak hik hik...

    aku suka g kenduri kawen..sbb telur dia tu bau wangiiii je...

    ReplyDelete
  7. dayu:nice kad dayu tu..sukeeeee!
    klu buh reben je pn dh ok dayu...tampal kat rerama tu..

    maaf ye dayu..x dpt hadir..
    kt kl ni dh ada org ikat suh watkan hntaran saing dayu kawen daa..huhu

    apepun moga mjlis nt berjalan dgn lancar...

    ReplyDelete
  8. KaSiH:hah leh wat persoalan tu..
    "knpa telur pengantin lain drp yg len iaitu berbau wangi?"

    hehehehehehehhehehehe

    ReplyDelete
  9. saya pun sudah mendapat kad yg tgh2 itu

    hehhehehe dari cik [hanie]

    (^_^)

    ♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...