Wednesday, 6 May 2009

KePEDASan itu..

Cili...lada..sambal memang saya suka...ratu PEDASSSSS...arghhhh!

Tetapi semenjak mengandung...saya memang tak selera makan tersangat pedas...betul orang kata semuanya terbalik...kadangkala cuit gak lah...menghalau tekak yang meloya...

Pagi tadi tanpa disedari...menu nasi goreng saya 'tertumpah sambal tumis'...huhu...

"Yu, mengandung kan..berapa bulan dah?" Ada seorang kakak opis saya menegur betul² saya tengah menyuap....

"Nak masuk 4 bulan kak" Sambil menyuap lagi..

"Hei...baru lagi tu..mana boleh makan cili sangat...tak elok tau"

Dang! Terasa baru sedar dari tidur yang lena....hahahaha....adoiiii saya makan pedas rupanya...haha...masa suruh akak cafe tu buh sambal macam tak sedar diri yang diri tu mengandung...patut la akak cafe tu tanya 2,3 kali....

Itulah dia..kadang² terbabas juga kan....lepas tu merasalah perut memulas...Ya Qadial Hajat....kah kah kah...harap² la baby dalam ni tak kepanasan...sori ye baby...nyeh nyeh nyeh...


4 comments:

  1. hahaha ni sah2 mkn dlm tido. Sampai tak terperasan :D Jaga baik2 puan ayue...kang anak dlm tu meloncat kepedasan kang heuhue

    ReplyDelete
  2. ya allah camne leh lupa ni kak. risau kat baby tau

    ReplyDelete
  3. hanie:Igau sungguh tu klu mkn dlm tido yang :p

    ReplyDelete
  4. antalya:heh heh heh..keterlupaan...

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...