Thursday, 24 November 2011

Kad Kahwin...

Assalamualaikum....

Sampai ofis je atas meja ahkak ada sampul surat besar warna krim...ecehh..bila la sampainya kad ni....tengok cop dari Shah Alam...siapalah pulak?

Bukak²...wowww...cehhh...siap bereben...inilah dikatakan oleh empunya kad ni sebagai kad DIY (do it yourself)...gituuuuuu!!


Selain kad, nampak tak setem putih gambar ayam jantan berkokok tu...setem 90 sen...percuma! hahaha...ape jadah tah setem tu melekat kat tepi sampul...tapi tak lekat sangat pun...setem orang lain kot....

Oh...setem sekarang 80 sen ye? phewwwww!!! patutlah ramai orang jemput kat FB je...rasanya ikut zaman relevan la jugak...kos tuh...nak kahwin banyak kosnya....

Ce tengok lagi sekali setem ayam jantan tu...kali ni sebelah atas....tertarik dengan perkataan KOD PAKAIAN : Menutup Aurat..hehe..alkisah ini walimah ke masjid atas jemputan untuk nikah yer..memang patut pun kene tutup urat aurat....tapi BAGUS juga dipraktikkan untuk walimah kenduri juga...jadi takdelah kurang pahala bila ternampak muslimah berkain belah, berbaju chiffon jarang nampak bra, menayang rambut warna blonde....(sebahagian situasi sahaja)....


*Nasi Minyak = Walimatul Urus

1 comment:

  1. pengantin AR huhuh... mantopp.. tahniah pada tuan punya badan..

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...