Tuesday, 6 December 2011

Bocor Banjir lagi...

Assalamualaikum....

Ahkak baru sampai ofis pukul 11++ pagi tadi ye puan², tuan² semua...

Ikut hati ni tak je ponteng, tapi mikir cuti dah tak ada...nak cong MC kat doktor pasal hal gini pun cam tak best plak...selagi mampu setel kita setel la...ahbang tu lagi la dah dua hari tak kerja nak setel hal macam ni..

Pagi tadi ahbang ke P*N* lagi (tapi belum sempat sampai P*N*, orang deme dah call janji nak datang, tak datang juga siaplah)....lepas tu ahbang ke T*B...sebab malam tadi saat menyeramkan sebab plus suis dah panas dan siap bunyi² lagi krukkrek cam terbakar tu....siapa lagi kalau bukan kerja T*B kan....ikutkan suis utama kena tutup, tapi apa jadi nanti...dengan panas, nyamuk dan sebagainya....lagilah kesian kat budak kecik tuh...tawakal je ni...jadi pagi tadi ahkak tunggu rumah lah...manalah tahu sepeninggalan ahbang dapatkan bantuan mende lain plak jadi...

Masa ni teringat kawan cerita rumah lama dia duduk dulu terbakar...orang takde...sekelip mata sehelai sepinggang...kesian tau...Innalillah...

Oklah seperti yang dijanjikan semalam...video kejadian...ada 3 video ni...

video
video
video

Harap² setel la hari ini..takkan ahbang nak cuti lagi!!!....

Terima kasih pada kawan² yang prihatin, banyak cadangan, banyak nasihat untuk kami buat apa yang patut...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...