Thursday, 1 December 2011

Pizza Megi Lelehan Kasih

Assalamualaikum....

Dipersembahkan....Pizza Megi Lelehan Kasih.....*larikkkk...


Bagi nama leleh sebab ada cheese je...ni tak meleleh lagi ni...cheese baru letak...yang dah meleleh lupa nak snap...hahaha...letak slice cheese & sos Jalapeno cheese (cam cheezzy wedges tu)...perrghhh mabeles...makin ternak berkilo lemak cenggini...bahan lain takde...jadi buh je la daun sup dan daun bawang...haha...disebabkan ada CHEESE letak la nama Pizza...

Kalau tak..namanya...

Murtabak Megi jek...ni dulu punya...

Ni tak leleh..kering je hahaha....

Resepi tak spesifik...letak la apa nak letak pun....yang penting base pizza/murtabak ada mi megi sebungkus dan telur 2 biji...yang lain ikut suka!

Sebenarnya nak cerita...femes balik menu ni eh...sebab ahkak dah kenal menu ni kecik² lagi...masa tak ada apa nak makan...kakak ahkak la rajin buat...kitorang panggil Murtabak....yelah dulu mana lah kenal lagi Pizza nih...lagilah cheese...mangai cam bunyi makanan orang kaya je...

Inilah menunya....sebab senang dan cepat siap..makan panas² dengan sos cili...selalunya guna mi Maggi tu la..perencah tu guna pun sikit..sebab masin sangat....


Tapi sekarang kalau nak bagi si kecik tu makan ahkak guna mi kering je...perasa tu letak la sendiri...alter bagai...letak bahan² khasiat sayur bagai...pastu buat garing²...owh sedapppppp...bukan si kecik je tambah...orang beso pun tumpang sekali...


2 comments:

  1. haaa tak haci,, ku merancang menu kamu dah buat dulu..
    ni baru la nama..
    kita hanya merancang tuhan menentukan.. wahahahhaha boleh gitu?

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...