Wednesday, 4 February 2009

Matiiiii kutuuu!!

Mati kutu akal dibuatnya...

Baru je tadi network kat PC saya ni buat hal...bukan semua..tapi saya sorang!!
Duhaiiiii.....
Call ITD=IT Department... tolak menolak suruh hubungi bahagian lain..dah ada 3 nombor dengan saya ni...kalau yang ke-3 bukan juga..memang saya amuk Nek Nadim dah tadi...nasib baik betul...

Orang tu kata network card problem...aisehhh...kenapalah tak ingat pasal tu..kalau tak boleh dah buat tadi...jadi lepas ni uninstall dan install sendiiiriiiikk...

MAPS pun tak buat lagi..owhhhh....


:minimo_21::minimo_23::minimo_33:

10 comments:

  1. mati kutu... habes berterabur kutu di lantai... pijakkk!!! pijak!!!! errr.. nampak ker.. sila abai kan.. errr.. MOTIP!!!!

    ReplyDelete
  2. kutu rambut ker...kutu beras nih

    ha ha ha

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  3. kutu yg mati apsal ko lak yg ngamuk...serangga ternakan ko ke tu wei...

    ReplyDelete
  4. oowhh network pc jem je..
    trus mati kutu ek?
    hihihihi..
    :p

    ReplyDelete
  5. kalo aku pun xdak intenet kat opis, leh mati kutu gak....

    ReplyDelete
  6. nanonano:
    hiks..
    mmg!sungguh!mati akal dibuatnya!
    dh la sorang je..

    pastu keje sume guna networking maaaa...nk beremel+nak berdonlod+nak berchatting kekke...
    network kaput, makin betimbun la keje sayaaaaaaa...huhuhu...

    ReplyDelete
  7. RaFFLeSiA MeRaH:
    sorang lagi geng kutu..keh keh

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...