Wednesday, 18 February 2009

Tertekan...

Sangat TERTEKAN...MENEKAN...:minimo_23:

  • Kerja A masih 80% belum siap....ni memang kerja saya selagi saya bekerja disini...
  • Kerja B....(convert file to excel..pun saya kene buat?? tak boleh buat sendiri ke wehhh!....dengan ucapan penaja "saya nak cepat!")
  • Kerja C!!! yang bukan dalam scope saya untuk saya selesaikan...iaitu jadi PA/seksiteri seketari...ucapan penaja lagi "nanti jangan lupa follow up dorang time by time...bla bla bla....)............
  • Kerja D...yang ini lagi hampeh.dot.com...kerja² bahagian officemate saya yang dah cuti bersalin...sebelum bercuti dulu dia KATA akan beri pada orang lain sebab sudah sedia maklum saya sentiasa sibuk dengan kerja² saya...TAPI...baru saya tahu yang bos dia kata saya yang akan ganti kerja dia....arghhh...saya juga yang kena!...owhhh....tanpa meninggalkan sebarang WASIAT yang betul² difahami...yang ado hanya nota² ringkas yang hanya dia sahaja yang faham...boleh gitukkkkk???
Sebab itu saya menyepi sekarang daripada blog ni...tak larat kepala rasanya...
Sebab itu saya terfikir DPLI...KPLI....errrrrrr......mertua saya la yang membangkitkan semangat ni..aiyakk....dah anak dia belum abis belaja...saya la yang kene brainwash pulak...huhuhu...

Adoi....tolong menolong.....saya dah tak boleh berfikir lagi nih!!!!:minimo_18:

4 comments:

  1. pekabo cikgu ayue. hehe

    bg semangat sket nk mintak dpli/kpli kan. :)

    ReplyDelete
  2. salam @yue

    emm kite pon sokong ar kalo ayue mohon dpli/kpli ini :)

    ReplyDelete
  3. takde masalah untuk mencuba sesuatu yg baru ayue... mohon la.. mana tau rezeki.. leh minta ilmu mngajar dr cJ

    ReplyDelete
  4. CJ, manje & ecah:
    baeeekk..saya akn cuba..

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...