Wednesday, 25 February 2009

Rezeki...

Buurrrppppssss....alhamdulillah...

Dah la pagi tadi datang lambat...saja melambatkan diri sebab subuh sapi'e hujan lebat..alasan nak datang lambat kan...hehehe...ada drebar hantar..syokk ohh... rezeki PERTAMA...

Eh lari topik lak...jadinya tengahari...bos besar buat kejutan!!
MARI KITA KE RESTOREN SRI MELAYU.....dia belanja tauuuuuuu.....
Kali ke-2 dia belanja kat tempat yang sama...
Tapi kenapa ehhhhh...saya tak boleh makan nasik laaaa....kekdahnya saya makan lauk je...dah macam kuceng kepala hitam dah....dan tidak makan selahap yang kali pertama dulu 2 tahun lepas!!...hikkss...sangat berhemah la pulak...orang lain asik ulang-alik je ke tempat buffet tuh...aiyakk jeles i...tapi kalau saya ambil melampau tapi tak boleh telan tak ke membazir..bila dah membazir adalah amalan NATES kan kan kan...hehehe..yang ni rezeki KEDUA...

Rezeki KETIGA....yahuuuu.....masa nilah saya macam nak ucap terima kasih banyak la sangat kepada umat yang dah mencucuk pendrivenya ke PC saya...sebabnyaaaaa.....PC saya yang kaput itu memang tidak boleh diselamatkan lagi....jadiiiiiiiii...saya mendapat PC baruuuuuuu.....yahuuuuuuuuuuuuuu!!!

NOTA KAKI:
* Oh..nampaknya saya terpaksa install semula ikon kiut miut...ni PC orang lain ...aktiviti peminjaman sedang dijalankan...ahaksss!!!

8 comments:

  1. ambooi sonok dia dpt pc baru ye.hah agaknye penyakit xnak mkn nasik tu disebabkan ada baby dlm pewot kot.aminnn

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaah
    syiok yer
    dapat PC baru...

    keh keh keh.....

    dah2...wat keje
    jangan dok install emo kuit miut jer....hehhehe

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  3. antalya:
    erk...baby ke cacing..
    cacing demam..tu yg ngengada xmo mkn nasik!!hahaha..

    *aminnn yarabbal'alaminn

    ReplyDelete
  4. yanie:
    syiok syiok syiok..
    tp leceh la seme kene buat baru...huhu

    eh tggu PC dpt dulu bru leh install ikon kiut miut..haha

    ReplyDelete
  5. sy saspek 'rezeki' lain td ehehehehehe...

    ape2 pun alhamdulillah~

    ReplyDelete
  6. iman_qaisara:
    ahaks..'rezeki' hat tu ikut turutan la kot..

    ReplyDelete
  7. hehehhee...amboi2, seronot yer :P Jap nak pegisend virus plak huuu (LARIII!)

    ReplyDelete
  8. hanie:
    tanakkkkk....syuhhh syuuhhhhhh!!

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...