Tuesday 16 August 2011

Ke Guangzhou, Zhuhai, Shanghai & Hangzhou kita...

Assalamualaikum....

Aku ni penuh dengan impian...cuma kesampaian ke tidak, tak tahulah...sebagai peniaga kecilan ni impian nak jadi tokei besar sentiasa ada...tokei besar=pemborong la kan...boleh jadi supplier kat peniaga lain...teruja bila tengok harga ke China RM799 instead of RM2996 for 4D3N Guangzhou - Zhuhai Ground Tour for 2 pax + Complimentary 5D4N Hangzhou - Shanghai Ground Tour by HwaJing Travel & Tours, Cheras.




Milk Deal ni memang lah...huhu....buat aku teruja je.....kat China ni lubuk segala macam barang....bila lagi lah nak dapat duit terpijak ni yer...boleh aku melancong sambil survey prospek niaga...itulah kepuasan aku sekarang...meniaga...

Kan..hidup aku penuh angan-angan....


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...