Monday, 31 December 2012

Alter Uniform...

Assalamualaikum....

Baiklah...
tinggal sehari je nak masuk tahun baru....
nak alter uniform masih macam siput....

Harini datang ofis berteman baju uniform 2 helai...
part seluar dah setel jelujur...
tinggal tekan mesin je..
itupun kena cari benang kaler purple looorrrr....
yang tinggal ni baju uniform...
kene alter lengan, jelujur dulu....
lengan besar dan labuh sampai ke siku haiiihhh...
ada nanti wat lap meja je karang...

Rasanya...
bermulalah rutin tiap² tahun ni nanti...
asal masuk sekolah je kene alter uniform sekolah anak²!!

Nota Kaki:
* Beg sekolah tak dapat lagi...haaa nasib baik awal ritu dah beli beg lain kat kampung Perlis sana...ada juga hikmahnya...tak sampai hati nak buh dalam mengkuang nak...


6 comments:

  1. kalo sy, jahit silang pangkah jela jwbnya sbb xde mesin jahit

    ReplyDelete
  2. :|: antalya :|:
    yang kaki seluar pun silang pangkah juga yun..hahaha...
    baju je tekan dgn mesin jahit...

    ReplyDelete
  3. nasib umi pandai jahit.. kalau nana la.. mau pitam tu sbb x tau jahit

    ReplyDelete
  4. Bestnya ummi dah plan menjahit baju setiap tahun sblm buka sekolah... acik ni kena jalin benang dulu utk buat kain lampin huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. acik..
      sehari selembar benang...
      lama² jadi baju..
      tiheee...

      Delete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...