Monday 23 June 2008

Ayat picisan lg...

Pg ni tejumpa kwn drp deparmnt lain kt lorong lif..dia menyapa dulu..biasalah aku ni klu jln menonong jek..dgn henbek+beg telekung+mkanan bekpes...nk jln cpt² smpai opis...

Dia : Beg² ni dr mana...jumpa abg?...
Aku : Eh takdelah ni beg telekung ni ha...
Dia : Eh tak balik jumpa abg?
Aku : Tak..takan tiap² minggu nk balik..parah aku weh...
Dia : TAK RINDU KE? *this is soalan SeNGaL*...Balik la selalu...klu cmtu bila lg nk 'menjadik'..

Aku? senyum je lah....malas nk layan...sib bek lif lelain klu x tinge ni nadah je lah...ni dh ke-...tah brapa tah...pn malas nk kira dgn ayat² picisan nih...org mmg takan faham apa yg aku/kita rasa...sbb mereka tak RASA dlm keadaan macam ni..sbb aku yakin DIA menjanjikan sesuatu yg TERBAIK utk aku/kami selepas ini...Amiinnnn....

Teman, klu kau bisa mendengar rintihan hati aku...kau takkan bisa mengeluarkan ayat² picisan itu...*tb² je aku jd puitis pg ni nape tah..kuang kuang kuang*

4 comments:

  1. laen kali kalau dia tanya lg soalan sengal camtuh.. ko libas je dgn beg telekung ko.. dgn kelajuan 300km/s. pastu ko lari le kuat2. hahahaa!

    ReplyDelete
  2. jgn pikirkan sangat ayat2 picisan tu okeh..masuk telinga kanan kuar telinga kiri je.
    wat bodo je ngan org2 camtu

    ReplyDelete
  3. cikgu jawe
    muhahaha...ikot ati mmg nk je aku nk wat cmtuh..ikot akal xleh la..keh²

    antalya
    tanak..nk wat pandai...mukekekke...

    ReplyDelete
  4. orang itu memang sengaL....

    ada ker tanya tak windu ker...ajie giler tanya soalan cenggitu...


    huuhuhuhu.....anak kucing pun windukan mak dier kalau berjauhan....

    ini kan pulak owang....hik hik

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...