Wednesday 25 June 2008

Eksiden Kecilan...

Dup!...

Maaf bkn citer aku yg eksiden yer...tp eksiden dpn mata sndri...moto awek jatuh ngan awek skali la jtuhnya...bunyik dasat gak..

Citernye...

Sebelum tu aku nmpak awek ni pnskan enjin moto dia kt parking kwsn umh aku..smbil jln dengo la dia borak ngn geng moto dia cite psl minyk nek ke apa...bkn awek ganas yer..awek berbaju kurung menaiki moto..hehe

Pas aku siap bli kepap 3 bji=RM1....aku bjln menuju LRT...jln amat sibuk ok..ngn kete..ngn moto..ngn teksi amik turun pnumpang...seb bek bas² Rapid KL xsmpai lg...aku cam ter'aim' ngn 1 teksi ni dlmnye ada 2 org omputeh...pastu sorang akk tu tekejo² nk nek teksi tuh...biase la tgk gelagat org nk g keje..berebot seme nk cepat...tb² jek bunyik dasat...

Lewww....tgk awek tu dh teduduk..blakang dia teksi td...aku pasan omputeh tu bukak pintu tak tgk belakang time nk kua...skali ade moto lalu..tuh yg tebongkang jap awek bju kurung nek moto tuh..aduhh...sakitnyaaaa!!!!..Bederau darah jap nmpak....

Pastu tatau citenye...sbb aku dh smpai LRT...huhuhu!

4 comments:

  1. cian awek tu....
    cik yanie dapat bayangkan mcm mana eksiden tu berlaku...

    hu hu hu

    ReplyDelete
  2. aiyakkkkk...kesiannyer, sib baik terduduk jer kan...xder la eksiden teruk sgt...mgkin sakit2 badan gak la kot n terkojutttt....apepun hati2 dijalanraya...okekkk...

    ReplyDelete
  3. alahai siannye awek tu,hehehe..tapi dia hidup lagilah kak kan? sy dulu pernah pangku org naik motor yg kemalangan pastu mati kat pangkuan sy kat serdang dulu..budak upm rasenya..sempat suh dia ngucap dan ckp "Allah Allah"..pastu seminggu demam,hehe

    ReplyDelete
  4. yanie
    ko dpt rasa eh..mesti ko rasa cm cempedak jatuh diluo pago kan..uhuk!

    RaFFLeSiA MeRaH
    huuu terduduk pn..pungkoq mesti sakit tuh..terhentak kan..yelah kite kene berati² sntiasa x kira kt mana asal ada nama jalanraya..nyeh²

    faisal
    awek tu idop lg..x cedera pn..hemm...ye ke wak...siannyee....moga rohnya dicucuri Rahmat ye...Amiinn

    ReplyDelete

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...