Tuesday 3 June 2008

Pencarian berakhir...

Lagik...tajuk yg poyos...eekekkeke...

Harini ngn langkah semangat aku p opis setelah jarum jam melepasi 0830 pg hehehe...ala² bos besa gtuw...smpai jek opis..lorrr....senyap sepi sunyi gile baboon...lor..bru aku ingt minggu ni cuti skolah..so mak bapak pon becuti skali...dlm hati "lg senang menjlnkan misi"..hehehe!

Ist, call En. H set dating kt mana...kene g Wisma Bernama...pale ni lak berputar sgala mcm public transpot nk menyampaikan ke sana...hoho...nek Put
ra nk turun M.Jamek malas la plak bejln kt bwh trowong tuh nk menyampaikan Star Titiwangsa...ingt nk turun kt Putra Kg. Baru je..tp nt susah lak dpt cab...chat ngn yun, si budak poco² ini tlh memberikan idea suh nek Monorail!Masya'allah aku x teringat lngsung psl onorail muheheh...timakseh cik yun poco²!! lebiu...

Tepat kol 1000 pg, aku g la nulis kt buku kuo tuh ngn sbb g OUM (pdhal g Bernama)..hehe..pastu aku tgk la nama lain..oo seblom aku dh 2 org kua gak..hemmm biaselah dh opis ni pn cam gua jek..msing² aci ngelat la mer
onggeng...ngn SBB...g klinik+g spital...wakkakaka!

Dropped kt Putra KL Sentral ...jln g Monorail..gegege lama dh aku x nek ulat roller coaster nih..ehehehe..seriauu sket nek menatang ni...aduh..kiranya aku ni dr stesyen awal ke hujung stesyen la ni..hemmm consider round KL rini...duhh pening²...bergegor Monorail nih..takut sih! ekekekeke....smpai Titiwangsa...seb bek trus dpt teksi...smpai Wisma Bernama dlm pukul 1045 pg..wah cpt gak ek..ekekekekeke...smpai² je call En. H btau aku dh de kt bawah..skalik tuh...jawapannye :


En. H : OOO...F...alaa saya tgh sibuk sgt ni...awk tggu kejap leh?

TV Bernama yg asik biter+biter dan biter ekekkeke

Setelah aku stuju nk tggu..aku pn lepak la kt lobi tuh..sorang jek..tgk org lalu lalang kuo msuk..td tgk dr luo cam burok je bangunan nih..tp kt dlm lobi tu ok la..tatau la kt opisnya cane..eheheh..hemmm...ada tv beso dkt ngn receptionist...biase la dh nama pn Bernama...TV Bernama je lah yg ada...balik² biter...biter + iklan dan biter...hahaha...trasa cm org berinformasi lak di saat itew...smbil² melayan sms...hemm..lelama rmai lak dok situ dh jd 6 org..gamaknye seme tggu org huhuhu..dkt sengah jam gk la nunggu En. H ni...xpe2 aku nekad klu kul 12 dia x turun gk..aku tepon..ye la dh la kt Jln. Tun Razak tu dh tghri pack gile..kang nek teksi senang² motong kapla bayo duit tambang...smbil tu dak recept tuh dok bukak lagu..dangdut Amelina..seme lagu gitu lak tuh..peminat dangdut kot dak nih hehe..

Fuh..seb x lma pastu nmpk En. H, ngn kemejanya...heh x penah nmpak dress gtu..ye lah slalu kt kelas sempoi jek...standard reporter kan..heh..aku tawakal...doa² dia amik je Tesis aku tu..x yah la byk songeh..jem dh otak nih...then, sangkaan ku betul...dia ulur je tgn nk mik...dan aku mengulorkan bg kt dia...time ulor tuh aku dh rase cam kelegaan yg maha dahsyat!! cam bebas dr penjara hehehe....dia siap ucap Tahniah....ekekekeke...aku rasa cam perli pown ade..hahah...mklumlah anto lmbat...tp atas jaminan dia gak..aku x perlu memujuk merayu ngn pelbagai alasan...itu bkn aku OK...

So, akhir kata selamat sudah acara Pencarian aku tuh....hri yg sungguh indah...walaupun ade bbrapa perkara lg nk dibereskan seblm aku di konvokan hehe..slps ni leh cocentrate ngn pojek² personel...huhu..caiyuukkkkkkkkk!!

*Hikmah disebalik kejadian yg kita tidak ketahui...hy DIA...Yang Maha Mengetahui...wallahualam...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...