Monday 23 June 2008

Kiciwa...

Fuhh...bru jek balik dr Kl Sentral...mengenangkan tiket x beli lg...menguatkn smangat jek g sana...

Hoohohooooo...patutla ri Jumaat lps tutup awal..sbbnya? meh baca dlu...

Sesampai je kt sana...aku org ke-3...
Ada mamat cina buta kt konter..pastu ada sorang akak...
Sempat melilau mata tgk keadaan tmpt tuh...
Erkkk...cm kene ribot topan jek...berselerak...cam nk mindah...

Bis urusan mamat cina buta tuh..
Turn akak tu plak...aku lak menempel la kt seblah akk tu tggu giliran..
Dh sesiap akak tuh mik tiket dia tanya budak konter tu..

"Ni kenapa..nak tutup ke?"
"Bkn nk tutup, mmg dh tutup pn..ni bukak kejap jek sbb org buta tu nk bli tiket td tggu kt pintu ni"
*gulp!..nasib baik aku dtg cepat*

Lepas akak tu cau...aku x puas ati..TUTUP? kejap ke lama? renovate ke..isk² kene tanya ni..papehal beli tiket dlu...pas settle...aku lak tanya...

"Tutup terus ke apa ni? pindah?"
"A'ah pindah tempat lain...kt Wangsa Maju...tp tak tau gk Trans ada ke tak kt sana"

Pulak..waduhhhhhhhh!!
Smbil balik opis...fikiran aku dh menerawang tah ke mana...pasni..nk beli tiket kene g puduraya gak...ohhhh...jauhnyaa...sesaknyaa ngn org kt pudu tu....ohhhh.....

*Dugaan sentiasa mengelilingi aku...Terima Kasih Tuhan...aku redha...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...