Sunday 1 June 2008

Pencarian belum tamat...

Tah pape je aku bagi tajuk..hahahahaha.. Di sebabkn tido yg lena sbb dh tak payah fikir psl binding...pg ni aku tersubuh dinasour..huhuhu!!!alarm nggak dengar sih...astagfirullah...seb bek x lewat sgt...

Pas breakfast mi kari...kak siti (maid long yg buat)
..kitowang siap² nk terjah Pasar Tani kt sebelah stadium S. Alam tu..3 sjujes...kak siti sibuk nk cari seluar katanye...cousin aku ni sibuk nk beli bakul + sangkar rotan utk buat hantaran tempahan (sapa² rasa nk tempah hantaran leh la contact cousin aku nih, seblum tu kene la contact aku dlu ye, klu tak cane nk tau contact dia haha)....9 bakul + 4 sangkar...ngeh² cam kuo dr utan je ktowang usung seme tuh....aku lak xtau nk beli ape..cuci mata je lah..tgh² jln tuh nmpak la bju..heh..rembat la dua helai..hohoho...'selamat' poket aku pg tuh..haha!..gmbo bju? takmo la tunjuk..cekci..auuwww!
Ni lah dia sebahagian bakul+sangkar rotan yg di borong utk wat hntaran cousin tuh...

So, tghri tuh pas zuhur berangkat la ke kedai binding tuh...alhamdulillahhh selamat proses binding...leh tido lena lg aku mlm ni hehe....tp terfikir lak..nk anto sok kt En. H...hohoho..cane gaknye...ritu kwn anto kene g kt tmpt keje dia..hemmm...tah la tatau sok cane...pape hal call dulu...

*Selagi ada ruang utk usaha...kita kene tentukan arah dan berusaha ke arah iteww...


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...