Saturday 31 May 2008

Pencarian bermula...

Tghri aku besiap² nk ke Shah Alam...Nk mencari hard cover binding..hehe..seme kate jauhnye..nk wt camne...hasil drp info cousin hubby + bbrpa teman lain yg btau byk kt seksyen 2..mklumlah tmpt student UiTM kan...ada yg bg info kt area UPM..ok trimas...kene la wat pilihan kan..klu kt UPM tu aku x biasa, tah mana hala tuju nt..kt S.Alam at least ade cousin hubby ni leh bwk ke tmpt tuh...hemm..yg pelik aku ni dok area UM..tp nape xde pe info kan..sdgkan kwsn student gk nih..adehs...dh terlalu elit kot UM nih hohohoh...

Smpai sana je mmg gegas cari kedai binding..ye la dh terpikir ni leh ke siap nih..mmg nk cpt banget...actly dh due date anta Tesis nih..tp disebabkan jaminan En. H yg suh bg kt dia ahad/isnin...aku usahakan gak..Thank You MR. H!!..sgt² memahami...

Pertama, msuk kedai yg waitressnya dua budak melayu, dh siasat seminggu leh siap..erkkkk!!!...pastu msuk kedai kedua,
waitressnya dua org gak, amoi tu ckp sok boleh siap RM35...errkkkk gak!..heh...beza tol cara dua kedai ni cari duit...si Mim Lam Alif Ya Wau amik masa yg lama nk siapkan + ahad kedai tutup, si Ca Ya Nun Alif lak selagi leh cari duit, puluuunnnn...org lain cuti tutup kedai, dowang mulun bukak kedai, cara dowang tarik pelanggan dan rebut persaingnya....hemm..korang fikir²kan lah...balik cite td, bila kata soknya siap, aku pon on je lah...lgpun ade mber buat binding yg sama rega pn RM30 lbh kuang gk...x fikir len..asal SIAP!...pas2 bru rase laparrr..hehe...cousin ni pon keje half day x mkn lg..so dia ajak msuk ANI SUP UTARA..deret kedai situ gak...so lunch la kami ngn Mihun Sup Utara...nyum nyum...gmbo xde yer..sbb dh lapar..x ingt mende dh..haha...hemm...ok la terasa supnya...campo ngn smbal kicap...eh tp setau aku la..sup utara buh cam smbal merah tu kan...dh cam org selatan lak ada smbal kicap...confuse jap nih heh!!

Agenda seterusnya ikot plan cousin tuh la..dia dh meneman aku cari binding, aku lak meneman dia besoping...besoping kt stationary nk wat balut fail tuk compile gambo² brg hantaran katanya...peh tu "mama pesan brg²"...gi Giant, gi supermarket Hero...layaaannnn..sebenarnya mlm seblum tu dia dh suh aku tido umah dia...sian gak merayu² suh tido umah...boring katanya...layannn....mlm aktiviti melepak smbil nonton TV yuk...bersama long yg..heh!

*Usaha eskeleter kejayaan.. klu guna lif takut gak tercepat sgt nt lupa diri...
kuang kuang kuang!


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...