Thursday 29 May 2008

FUuuuuuHHHHHHHH....

Alhamdulillah siap dh penyeksaan Tesis aku tuh...
tp masalah nk binding...
tempat yg aku tau seme x de servis hard cover binding...
klu ada pn mkn masa seminggu++!!
aku ni 'patah kaki' xleh kemana...klu lah ade 'jet' ke leh aku singgah memana tanya..
selamat la sikit nk g mrayau tuh...phm² je lah KL ni nk g jln² sorang cm rasa g obersi..huhh!!
ngn mata memandang mcm nk mkn org + bau yg menyenakkan idong!!

so usaha yg aku lakukan...
TANYA kwn²...
ade respon baik...ade tak...ade yg langsung tak jwb (klu sms la)...
tp feedback ramai yang tak tawu...
ade tuh siap ckp "ko pegi la kedai binding"
wala weiii...mestilah pegi kedai binding...takan pegi kedai tayar beskal kot..
msalahnye..tak seme kedai binding tu ada servis buat hard cover tuh...binding biasa guna comb bind tuh ajer...klu stakat guna biasa..kt opis aku ni pon melambak....kannnn....

Aku cite la kt hubby...susah nk cari menatang tu...nk g jauh² cari xtau lak...nk g sorang²...len la klu ade 'jet' tuh...
Then tekeluo la ayat² ni..sedeh la aku bacanye...

"Yang...abg rasa brslh taw..Abg xdr dsmping ayg sgt² ayg sush cmni nk g mna²..abg mtk maaf byk² yang...sdih abg"

*Akhirnya aku redha je lah ape nk jadik...bukan rezeki aku....mungkin ALLAH nk bg rezki aku ikot cara lain....korang x phm ape aku ckp ni? xpe lah bia aku phm sendrik jek...

No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...