Tuesday 20 May 2008

1st enrty dlm BLOG...

Salam kowang...

Actly, klu x silap aku penah register blog ni dlu, lama banget dh smpai aku try nk log in dh x hengat, lama dh...lama sgt..time tu blog lom popular lg, aku nulis pn cm ade xde je...tejebak bace blog ex- yg cerita sgala kisah idup dia pas kawen...kuh kuh kuhs!

Now, terpaksa regist smula dgn emel baru sbb emel usual dh x dterima lg olh blog akibat register yg pertama dlu heh!!

Oh ye...dlm pd tu ada gak friendster blog...tp tah cm x brapa bes je blog tuh ekeke....lama dh x tulis pe....

Terbukak ati nk buat blog ni balik ada byk sbb :

1) Nak tukar angin lak godek² blog...tajamkan skill....papepn FP msh ujud lg ye..utk buh gmbo² yg byk itew..
2) Terasa lately ni lg byk bebel drp buh gmbo...mybe akibt dh makin matang ngn idup ni gaknye..ahaks
3) Terkilan kdg² ngn sikap sesetengah mber yg menganaktirikan FP aku tuh sbb tak add fav kt blog derang...dgn alasan "aku x add sape yg ada FP...aku add sapa yg ade blog je"...buleh gitew? aku ingt nk pilih laki/bini je kene tgk rupa, pangkt, harta...ghupernya nk add fav pn men tgk JENIS gk ek...walaweh...mentaliti kasik basuh skit OK....kire cabaran gk tu...so, dgn ini ujudlah blog aku nih...hehe...


No comments:

Post a Comment

-Nuff-

-Linkwithin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...